Operațiunea a primit avizul Băncii Naționale a României și al Registrului Comerțului, care a comunicat aprobarea pe 30 octombrie. Astfel, din 31 octombrie First Bank nu mai funcționează ca entitate distinctă, iar sistemele sale sunt integrate în platformele Intesa Sanpaolo. Perioada 31 octombrie – 2 noiembrie este alocată migrării tehnice, timp în care disponibilitatea serviciilor este sever limitată.
„Fuziunea va produce efecte începând cu data de 31 octombrie 2025, în baza aprobării prealabile din partea Băncii Naționale a României și a înregistrării la Registrul Comerțului”, anunța instituția bancară la jumătatea lunii octombrie, potrivit Ziare.com.
Potrivit informațiilor transmise clienților, 30 octombrie a fost ultima zi în care aceștia au putut utiliza serviciile First Bank. Plățile recurente și instrucțiunile Direct Debit cu scadență după această dată nu au mai fost procesate de platforma vechii bănci.
Clienții au fost îndemnați să efectueze din timp plățile programate și să își anunțe angajatorii și partenerii de afaceri pentru actualizarea conturilor bancare, folosind noile IBAN-uri furnizate de Intesa Sanpaolo Bank România. Tranzacțiile se vor relua integral începând cu 3 noiembrie 2025, după finalizarea integrării tehnice.
În această perioadă, accesul la conturi, aplicații și servicii bancare este restricționat, iar operațiunile la ghișeu sunt limitate. Cardurile de debit emise de Intesa Sanpaolo pot fi utilizate începând cu 31 octombrie, „în limita soldului disponibil la finalul zilei de 30 octombrie 2025”, însă cardurile de credit vor deveni active abia pe 3 noiembrie.
După finalizarea procesului de migrare, clienții vor avea acces la conturile lor prin noile platforme de Internet și Mobile Banking ale Intesa Sanpaolo, precum și la întreaga gamă de servicii oferite de banca italiană.