- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Economie

Schimbarea radicală din magazinele Auchan. Clienții vor rămâne surprinși

10 Apr, 22:00 • Cornel Ghimeșan
Auchan și-a propus încă de acum un an să ofere clienților săi produse de cea mai bună calitate, la prețuri cât mai mici. Schimbarea majoră care a apărut în prezent va bucura clienții gigantului.
Schimbarea radicală din magazinele Auchan. Clienții vor rămâne surprinși

Auchan și-a propus încă de acum un an să ofere clienților săi produse de cea mai bună calitate, la prețuri cât mai mici. Schimbarea majoră care a apărut în prezent va bucura clienții gigantului.

Citește și Kaufland continuă ascensiunea în România! CEO Marco Hoessl: „Considerăm că până în 2025, e loc pentru 200 de hipermarketuri pe piața locală”

Inspirat de un concept deja existent în piață, se anunță schimbarea majoră care a apărut în magazinele Auchan România, pentru moment fiind vorba doar de o singură locație, cea din Brașov, despre care, potrivit comunicatului emis de retailer, „magazinul Auchan Brașov Vest devine ATAC HIPER DISCOUNT by Auchan.”

„În hiper discountul ATAC Bartolomeu vei găsi tot timpul prețuri mici la produse proaspete, de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și îngrijire, băuturi alcoolice și răcoritoare și multe altele.

Iar dacă ai deja un card de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan vei beneficia de prețuri speciale la o selecție de produse”, se arată în comunicatul emis de retailer.

Începând cu 10 aprilie, clienții Auchan se vor bucura și mai mult de produse

Noul concept, denumit hipermarket ATAC, este lansat de astăzi, 10 aprilie, în Brașov, iar ulterior, în funcție de volumul de vânzări și de ce succes va avea, compania ar putea extinde noul sistem și în celelalte magazine din țară, inclusiv prin schimbarea unora dintre locațiile din București.

În comunicat se mai precizează că acest tip de comercializare va vea o gamă de peste 17.000 de produse alimentare și nealimentare, la prețuri mici, în funcție de cantitatea cumpărată de clienți.

Reamintim că la începutul anului Auchan lansa și sistemul de vânzare fără casă de marcat şi fără casieri, care genera o serie de polemici pe această temă.Așa cum s-a întâmplat în mai toate marile lanțuri, annul 2023 a fost un an greu și pentru gigantul francez Auchan, având vânzări și profituri în scădere.

Cu toate acestea, grupul francez de retail vede loc de îmbunătățiri în 2024, asta și datorită achiziției unor noi anțuri de magazine și alianțe profitabile, precum cea cu Intermarché.

Citește și Un mare hipermarket dispare din România. Coşul de cumpărături se mută de la Cora la Carrefour, care operează 12.000 de magazine în Europa

Pe de altă parte, anul 2024 aduce și noi schmbări, astfel că grupul investește un miliard de euro pentru a reduce o treime din cele 400 de hipermarketuri ale sale, iar ținta este de un sfert pentru următorii cinci ani.

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult