- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

BCR a implementat doua noi servicii de e-banking

17 Jul, 11:43 • Redactia DailyBusiness
BCR a lansat in aceste zile doua servicii de e-banking adresate persoanelor fizice, respectiv Click 24 Banking pentru operatiuni prin Internet si Alo 24 banking pentru operatiuni prin telefon, a anuntat joi banca.
BCR a implementat doua noi servicii de e-banking

Banca incearca astfel sa indrepte clientii dinspre ghiseu catre serviciile de banking la distanta ceea ce permite institutiei financiare sa micsoreze costurile oeprationale, iar clientilor sa aiba acces la servicii la costuri reduse.

Astfel, pentru serviciile furnizate prin Click 24 clientii beneficiaza de discounturi de 75% la comisioanele percepute de banca, fata de costurile de la ghiseu, iar la Alo 24 reducerea este de 50%.

Click 24 Banking este o solutie de internet banking, care ofera acces rapid clientilor la conturile lor, noua aplicatie fiind integrata in portalul BCR, www.bcr.ro. Utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate.

Alo 24 Banking este un serviciu phone banking care asigura clientilor, printr-un apel telefonic, accesul la conturi si posibilitatea efectuarii de operatiuni impreuna cu un consilier Contact Center.

Prin intermediul celor doua servicii clientii bancii pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la BCR (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.). Banca nu percepe comision pentru serviciile de informare-consultare.

De asemenea, clientii pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare.

„Prin solutii de Internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii”, a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.

Cele doua tipuri de solutii sunt disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate contului curent.