- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

De ce brutăriile sunt plasate strategic la intrarea în supermarketuri. Care este, de fapt, strategia celor de la LIDL şi Kaufland

25 Mar, 17:30 • Cornel Ghimeșan
Ai remarcat vreodată că ajungi să cumperi mai mult decât ai plănuit când intri într-unul din supermarketuri? Ei bine, acest lucru nu este întâmplător. Lanțurile mari de magazine, precum Kaufland sau Lidl, folosesc câteva strategii bine gândite pentru a-ți influența deciziile de cumpărare.
De ce brutăriile sunt plasate strategic la intrarea în supermarketuri. Care este, de fapt, strategia celor de la LIDL şi Kaufland

De ce brutăriile sunt plasate strategic la intrarea în supermarketuri. Care este, de fapt, strategia celor de la LIDL şi Kaufland. Indiferent dacă faci cumpărături săptămânale sau doar o oprire rapidă la magazin, este important să înțelegi cum funcționează aceste tactici pentru a face alegeri mai informate și pentru a nu cădea pradă manipulării subtile din partea magazinelor.

De ce brutăriile sunt plasate strategic la intrarea în supermarketuri

Supermarketurile recurg la diverse strategii pentru a atrage clienții și pentru a-i încuraja să cumpere mai mult decât au plănuit inițial. Una dintre cele mai eficiente tactici este plasarea brutăriilor tentante chiar la intrarea în magazin. Acest lucru este o mișcare strategică menită să atragă atenția clienților cu mirosul proaspăt de pâine și aspectul produselor de patiserie expuse, ceea ce îi poate determina să fie mai predispuși să exploreze și să cumpere mai multe produse în timpul vizitei lor în magazin, scrie Cancan.

Citeşte şi: Cât va costa carnea de miel de Paște în 2024? Dumitru Andreșoi: „E un preț bunișor, mai e loc de creștere”

Clienții sunt întâmpinați de o varietate de produse delicioase, precum rulouri de pâine proaspătă, chifle dulci presărate cu zahăr și o gamă largă de tipuri de pâine. Această strategie nu este aleasă la întâmplare. Mirosul atrăgător al pâinii proaspete poate influența subconștientul clienților să facă achiziții spontane, chiar dacă inițial nu aveau în plan să cumpere produse de panificație. Este important să conștientizăm că această mișcare strategică este concepută pentru a crește vânzările, iar mulți clienți pot cădea în ispită și pot cumpăra mai mult decât au nevoie sau își permit.

Citeşte şi: Topul celor mai bune orașe din Europa pentru a începe o afacere în 2024. Pe cel loc se află Capitala

Pentru a evita să fii influențat de aceste tactici de marketing și a te menține pe drumul planificat al cumpărăturilor, este recomandat să nu mergi la cumpărături când stomacul este gol. Astfel, vei putea face alegeri raționale și sănătoase, în conformitate cu nevoile și bugetul tău.

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult