Investitia in noul spatiu comercial se ridica la un milion de euro, suma destinata atat amenajarii magazinului, cat si stocului initial de marfa. De la intrarea pe piata locala, JYSK Romania a investit in total 10 milioane de euro in reteaua formata in prezent din 13 magazine, adica in medie 750.000 de euro pentru fiecare spatiu din tara.
Pentru urmatorii cinci ani, JYSK Romania are in plan sa continue strategia de extindere de 30-40 de magazine noi, dintre care cel putin sapte in Bucuresti.
Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de peste 14,5 de milioane de euro.
„Vanzarile au crescut cu 14% fata de 2009 pe fondul atragerii unui numar mai mare de clienti, in conditiile in care cosul de cumparaturi s-a mentinut la un nivel constant”, a declarat Alexandru Bratu, Country Manager, JYSK Romania.
In 2009, afacerile in Romania s-au cifrat la 12,8 de milioane de euro, iar rezultatul financiar a fost incheiat cu o pierdere neta de 2,4 de milioane de euro.
Pentru 2011 este estimata o noua crestere a vanzarilor, cu aproximativ 10-12% pana la cel putin 16,5 de milioane de euro. Avansul va fi dat in cea mai mare parte de noile operatiuni din Bucuresti, insa si o buna parte din magazinele din tara vor realiza independent o crestere a incasarilor fata de anul anterior.
„Ne asteptam pentru Capitala la vanzari duble pe metru patrat fata de media din tara”, a declarat Bratu.
JYSK a avut afaceri totale anuale de 2,35 de miliarde de euro. Grupul desfasoara operatiuni in 34 de tari, prin aproximativ 1.750 de magazine, majoritatea in tari europene, si numara un total de aproape 16.000 de angajati.