- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Luptă ca în codru la Lidl! Care este produsul la ofertă care a produs isterie în rândul clienților: „Domnule, ești nebun la cap?!”

22 Apr, 19:13 • Cornel Ghimeșan
Magazinele Lidl se numără printre favoritele românilor tocmai datorită prețurilor extrem de avantajoase și al ofertelor săptămânale. De această dată, oamenii s-au războit, la propriu, pentru unul dintre produsele ultra reduse.
Luptă ca în codru la Lidl! Care este produsul la ofertă care a produs isterie în rândul clienților: „Domnule, ești nebun la cap?!”

Competiția dintre marii retaileri din țara noastră este una extrem de acerbă, fiecare încercând să atragă clienții prin oferte cât mai atractive. Lidl nu face excepție, oferind promoții imbatabile săptămânal. Însă, uneori, dorința de a obține produse la preț redus transformă cumpărăturile într-un adevărat război între clienți. Un exemplu recent este cel al unui magazin Lidl din Suceava, unde clienții s-au luat la bătaie, la propriu,  pentru a obține o bucată de cașcaval la preț redus.

Citește și: Ce competențe digitale au bugetarii români? Peste 90% consideră că e de ajuns să știe cum să caute informații pe internet

În contextul creșterii prețurilor din ultimii ani, căutarea ofertelor devine aproape un fenomen național. Însă, această dorință de a prinde cele mai bune promoții poate deveni o provocare pentru români.

Situațiile în care clienții marilor magazine se luptă pentru a cumpăra produse la prețuri promoționale devin din ce în ce mai frecvente în România. Așa s-a întâmplat și în magazinul Lidl din Suceava, unde clienții s-au îmbrâncit și chiar lovit pentru o bucată de cașcaval afumat la preț redus.

Mai exact, o bucată de cașcaval afumat, inițial la prețul de 32 de lei, a fost redusă la 19 lei. Promoția a atras imediat clienții, generând chiar o confruntare în magazin. Un client a reușit să filmeze întreaga scenă, iar imaginile au devenit rapid virale pe internet. În înregistrare se poate vedea cum mai multe persoane care încercau să profite de promoție au început să se îmbrâncească, un bărbat chiar căzând în tumultul creat.

„Stați, domnule! Ești nebun la cap?”, se aude cineva strigând pe filmarea din timpul busculadei create în magazinul Lidl din Suceava.

Unii au fost surprinși chiar și în spatele raftului pe care erau așezate produsele. Mulți dintre cei care au reușit să prindă de la început oferta au cumpărat chiar și zece bucăți de cașcaval.

Citește și:Michelin aduce 500 de l ocuri de muncă în România. O nouă fabrică se deschide, în timp ce alta se închide în Polonia

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult