- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Metro va investi pana la 20 mil. euro in deschiderea unui nou magazin

18 Mar, 14:46 • Redactia DailyBusiness
Metro Cash&Carry Romania va relua anul acesta expansiunea retelei de magazine si intentioneaza sa deschida un nou centru de distributie in tara, cu o investitie intre 15 si 20 mil. euro.
Metro va investi pana la 20 mil. euro in deschiderea unui nou magazin

„Investitia va include achizitionarea terenului, costurile ridicarii magazinului, costurile cu echipamentul, logistica si securitatea, dar nu si primul stoc de marfa. Suntem multumiti de business-ul din Romania, de altfel foarte profitabil”, a declarat Frans Muller, directorul executiv al Metro Cash&Carry, citat de NewsIn.

El a spus ca inca nu poate preciza amplasamentul noului magazin.

Metro Cash&Carry Romania intentioneaza sa modernizeze inca 4 magazine, investitia medie pentru o unitate fiind cuprinsa intre 3,5 si 4,8 milioane euro. In plus, compania va continua acest proces si anul viitor, cand va realiza investitii in logistica, echipamente si dotari noi.

Procesul de modernizare al magazinelor Metro Cash&Carry Romania a necesitat in 2006 si 2007 investitii totale de peste 20 milioane euro. Investitia in remodelarea fiecarui centru s-a ridicat in 2006 la 4,3 milioane euro, implicand unitatile Metro din Timisoara (un magazin), Brasov (un magazin) si Militari. Anul precedent, investitia a fost de 3,5 milioane euro pentru modernizarea Metro Suceava si de 3,8 milioane euro pentru Metro Cluj.

Referitor la divizia Real, Eckhard Cordes, directorul general al Metro Group, a afirmat ca expansiunea retelei va continua si dupa 2009 (cand numarul magazinelor la nivel national este programat sa ajunga la 21).

Real Hypermarket intentioneaza sa inaugureze inca 7 magazine anul acesta in Romania, din care 3 hipermarketuri vor fi deschise in Bucuresti si vor functiona non-stop, investitia medie pentru o unitate fiind de circa 16 milioane euro.

In plus, Cordes a adaugat ca analizeaza constant oportunitatile oferite de pietele din estul Europei, unde se va focusa de altfel dezvoltarea cele doua retele de retail electronic ale grupului, Media Markt si Saturn.

„In Romania ne concentram momentan pe cresterea diviziilor Real si Cash&Carry, dar daca vom aduce si retelele Media Markt si Saturn cu siguranta le vom dezvolta prin deschiderea de magazine proprii si nu prin achizitionarea unui lant deja existent”, a spus Cordes.

Grupul german de retail Metro Group a inregistrat anul trecut in Romania, prin cele doua divizii Metro Cash & Carry si Real, vanzari totale de 1,957 miliarde euro, in crestere cu 29,5% comparativ cu 2006. In prezent Metro opereaza in Romania 37 de magazine din care 23 unitati Metro Cash & Carry si 14 unitati Real.