In 2012, piata de
obiecte sanitare premium (fara gresie) a fost de 40 milioane de euro, iar pentru anul viitor se preconizeaza ca va ramane in stagnare, la acelasi nivel ca
in 2013, adica 50 de milioane de euro.
Senso Ambiente a
semnat de curand doua
noi contracte de distributie, avand un obiectiv de vanzari de 400.000
de euro in primul an.
Primul contract
aduce in Romania brandul Kolo, apartinand Sanitec, furnizor finlandez
de produse sanitare, cu peste 140 de ani experienta pe piata, lider
in Europa. Cel de-al doilea contract este semnat cu Nicole,
producator german de accesorii de baie, activ de aproximativ 40 de
ani pe piata europeana, prezenta in 12 tari.
Pe langa marca Kolo,
Senso va distribui atat marca de lux Nicol
(produs in Polonia), precum
si marca de nivel mediu Sanwood.
Pentru noile marci
introduse in portofoliu, oficialii Senso Ambiente anunta stabilirea
unui obiectiv de vanzari de aproximativ 400.000 euro, in primul an de
la introducerea acestora pe piata.
Grupul Sanitec are o
cifra de afaceri de 753 milioane de euro, 18 fabrici in Europa si
peste 6.500 de angajati. Compania este prezenta in toata Europa,
Rusia de Sud si Ukraina.
In Romania, aria de
adresabilitate a marcii Kolo cuprinde persoane cu venit mediu de
aproximativ 350
euro.
Noile marci vor fi
disponibile pe piata locala din 28 noiembrie, in show-room-ul Senso
Ambiente si in magazinele distribuitorilor sai din toata tara.
Senso Ambiente a
incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, cu o
crestere de 38% fata de 2011 si previzioneaza pentru 2013 o cifra de
afaceri de 2,2 milioane de euro. Compania este activa de peste 9 ani
pe piata obiectelor sanitare de marca, fiind prezenta in peste 50 de
orase printr-o retea de 70 de distribuitori si 60 de magazine mici.
Senso Ambiente este
importator direct al companiilor Ideal Standard, Dolomite, Vidima,
Hansgrohe, Duravit, Apavisa, Huppe, Novellini, Zehnder, Geberit si
Aquanova.
Anul acesta,
compania a investit 300.000 euro intr-un showroom bazat pe concepte
de amenajare a baii, situat in zona Marriott.
Citeste si
Baia, de la lavoarul alb cu picior din anii ’70, la SPA-ul de azi. Cum au tinut romanii pasul
Romanii si amenajarile de lux: Cat de generosi suntem cu baia si bucataria