Fie vară, fie iarnă, cu toții ne dorim să avem parte de o piele fină, o piele delicată și catifelată pe care să o punem…
In clasamentul bazat pe sumele brute investite in promovare, prima pozitie e ocupata de Orange, cu 99,5 milioane de euro, urmata de Cosmote, cu circa 92 de milioane de euro, Vodafone, cu 88 milioane de euro, Romtelecom cu 80,4 milioane de euro si Germanos cu circa 28,4 milioane de euro.
Estimarile nete indica pe primul loc tot operatorul Orange, cu circa 11,8 milioane de euro, urmat de Vodafone cu 11 milioane de euro, Germanos cu 2,9 milioane de euro, si Cosmote cu 0,7 milioane de euro.
Anul trecut, cei mai mari 4 advertisieri din categoria telecomunicatii, respectiv Vodafone, Orange, Cosmote si Romtelecom au desfasurat intre 15 si 80 de campanii, fiecare.
NewsIn AdRating este o publicatie anuala, editata de agentia de presa NewsIn.