- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu se aștepta la un asemenea răspuns

21 Dec, 19:00 • Cornel Ghimeșan
Aura Șova e fericita câștigătoare a ediției Vocea României din acest an. Artista a făcut parte din echipa lui Tudor Chirilă și a reușit să depășească cu succes fiecare etapă a competiției până a ajuns în finală. Publicul a votat-o, iar la final a plecat acasă cu marele premiu de 100.000 de euro.
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu se aștepta la un asemenea răspuns

Aura Șova a reușit să impresioneze juriul etapă cu etapă, dar și publicul, care a răsplătit-o cu voturi ce i-au adus marele premiu. Tânăra de 26 de ani a făcut un show spectaculos în finala de la Vocea României, iar prestația ei i-a convins pe toți că merită să fie marea câștigătoare.

Citește și Amenzi uriașe pentru „mașinile cu nas roșu”. Decorațiunile festive care pot deveni un pericol

Ce vrea să facă Aura Șova, câștigătoarea de la Vocea României, cu banii

După ce a câștigat marele premiu de 100.000 de euro, Aura Șoca, concurenta din echipa lui Tudor Chirilă, care e de profesie arhitect, a dezvăluit ce are de gând să facă cu banii.

Tânăra vrea să construiască un azil de bătrâni cu premiul de la Vocea României.

“Eu deja am câștigat, pentru că am ajuns în finală. Orice este mai presus de atât, este un bonus. Totuși, dacă aș câștiga marele premiu, aș împlini un alt vis, mai presus de nevoile mele. Cel pe care l-am menționat la începutul competiției: Vreau să îmi ofer suportul bătrânilor din România aflați în nevoie.

Mereu mi-am dorit să pot construi un azil de bătrâni, inspirată fiind de iubirea pentru bunica mea, Măndița. Studiile de arhitectură au reprezentat instrumentul de muncă. Vocea mea este calea prin care am vrut să transmit acest mesaj prin ceva ce ne leagă pe toți, anume muzica”, a spus Aura Șova, pentru Fanatik.

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult