- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Consumatorii se orienteaza spre sampania de lux

03 Aug, 15:01 • Redactia DailyBusiness
Orientarea consumatorilor, la nivel global, spre brandurile de sampanie de lux determina producatorii sa-si concentreze strategia de promovare pe aceste branduri, tari ca Rusia si China fiind marturia succesului brandurilor franceze.
Consumatorii se orienteaza spre sampania de lux

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare grup de produse de lux din lume, a raportat o crestere de 8% a veniturilor diviziei de bauturi alcoolice, acestea ajungand la 1,314 mld. euro, in prima jumatate a anului, potrivit oficialilor companiei.

Profitul afacerilor cu bauturi alcoolice ale grupului a crescut, de asemenea, in primul semestrului al anului cu 11%, ajungand la 393 mil. euro.

Cresterea este datorata imbunatatiriii preturilor din majoritatea regiunilor, relateaza presa internationala.

Vanzarile de sampanie au crescut in prima jumatate a anului cu 9%, in special ca urmare a popularitatii roze-ului.

Alti producatori de sampanie ca Laurent Perrier, Boizel Chanoine Champagne si Vranken-Pommery au hotarat sa investeasca in promovare abrandurilor de lux, pentru a mari astfel rentabilitatea acestor marci.