- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

McDonald\’s, cel mai detestat brand din Marea Britanie

13 May, 17:26 • Redactia DailyBusiness
Cel mai urat brand din Marea Britanie este lantul de restaurante McDonald's, iar cea mai detestata celebritate din reclame este Victoria Beckham, conform unui studiu realizat de catre agentia de publicitate Joshua G2.
McDonald\'s, cel mai detestat brand din Marea Britanie

A patra editie a studiului „Brandurile pe care le iubim si brandurile pe care le uram”, realizat de catre agentia de publicitate Joshua pentru revista Marketing, a relevat care sunt cele mai iubite si urate branduri din Marea Britanie, fie ca e vorba de companii sau persoane publice.

Desi lantul de restaurante de fast-food McDonald’s a fost votat cel mai urat brand, cu 27,2% voturi, oficialii companiei au declarat ca dintr-un studiu realizat de ei, 70% din populatia tarii mananca acolo cel putin o data pe an, informeaza presa internationala.

AOL, una din cele mai mari companii furnizoare de servicii de Internet din lume, a fost clasata pe locul 2 ca brand urat ce consumatorii britanici, iar pe 3 s-a pozitionat tabloidul The Sun.

La polul opus s-a aflat Nokia, cel mai mare producator de telefoane mobile la nivel mondial, cu 39,6% voturi pro, lantul de hypermarket-uri Tesco, cu 28,2% si mp3 player-ul iPod, cu 27,1%.

In ce priveste persoanele care apar in reclame, cea mai iubita vedeta este Stephen Fry, in reclama pentru Twinings, iar cea mai urata – Victoria Beckham, in cea pentru Marc Jacobs/Tesco.

Cel mai iubit magazin din Marea Britanie a fost votat Marks&Spencer, iar cel mai urat TK Maxx.

Echipa de fotbal Manchester United s-a clasat pe primul loc in topul celei mai iubite si urate deopotriva.

Studiul „Brandurile pe care le iubim si brandurile pe care le uram” a fost efectuat online si gestionat de idfactor, iar participantii au fost alesi din baza de date gestionata de Interactive Prospect Targeting.

Participantii la sondaj au fost invitati sa participe printr-un e-mail care continea link-ul catre site-ul sondajului. Studiul a fost efectuat direct in perioada 4 -11 aprilie 2008, pe un esantion de 1.109 persoane.