- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

0,5 mil euro pentru o noua campanie \”Viteza distruge vieti\”

29 Jul, 14:00 • Redactia DailyBusiness
Campania de publicitate pentru prevenirea accidentelor rutiere a Politiei Romane, sponsorizata de Petrom si realizata de agentia Leo Burnett, se ridica la o valoare de 500.000 de euro, conform oficialilor Leo.
0,5 mil euro pentru o noua campanie \Viteza distruge vieti\

Inspectoratul General al Politiei Romane, alaturi de Petrom, demareaza, pentru al treilea an consecutiv, o noua campanie educationala pentru sporirea responsabilitatii in trafic a tuturor conducatorilor auto.

Campania se desfasoara la nivelul intregii tari si are drept obiective responsabilizarea participantilor la trafic in vederea adoptarii unui comportament preventiv, constientizarea opiniei publice asupra dinamicii si consecintelor accidentelor rutiere si diminuarea numarului accidentelor rutiere care au drept cauza viteza excesiva.

Parte a programului de educare a tuturor conducatorilor auto, campania de publicitate „Viteza distruge vieti” este realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Bugetul campaniei publicitare se ridica la 500.000 de euro si este suportat in totalitate de catre Petrom, companie care a alocat circa 1,75 mil euro in perioada 2006 – 2008, pentru campaniile publicitare care au sustinut programele Politiei Romane.

Din punct de vedere creativ, campania porneste de la ideea ca viteza excesiva poate distruge viata ta si a altora si dramatizeaza situatii relevante pentru conducatorii auto de orice varsta.

Campania consta in spoturi tv si radio, printuri pentru presa scrisa, promovare in cinematografe si in spatii indoor media.