- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

500.000 euro pentru promovarea rebranding-ului Class in Class Living

26 Jun, 12:56 • andra.gheorghe
Compania de mobilier de lux Class investeste 500.000 de euro in campania de promovare a rebranding-ului in Class Living, anunta oficialii companiei.
500.000 euro pentru promovarea rebranding-ului Class in Class Living

Odata cu rebranding-ul companiei, Class Living deruleaza o campanie de comunicare integrata care va dura aproape 1 an, prin care noul concept va fi implementat si promovat in toate showroom-urile companiei.

Canalele de promovare includ publicitarea outdoor si cea in reviste adresate femeilor si in publicatii de design interior.

„Campania de promovare este gestionata in 3 directii: partea de advertising este gestionata direct de compania de mobilier, PR-ul campaniei ii revine agentiei Image PR, iar rebranding-ul este realizat de agentia de profil Brandtailors”, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii companiei.

Infiintata in 1994 in cadrul grupului Moexpert, Class a devenit companie independenta in 2006, fiind detinuta si condusa de catre Camelia Sucu. Compania detine 5 showroom-uri in tara, dintre care 3 in Bucuresti, unul in Constanta si unul in Iasi, si peste 3.500 de clienti.

Magazinele Class Living comercializeaza circa 30 de brand-uri internationale de mobilier de lux, printre care: Natuzzi, Flexform, Molteni&C, Dada, Scavolinni, Aran, Selva, Assi d’Assolo, Dallagnese, Ivano Redaelli, Flou, Ego, Bimax, Living Divani, Italiana Divani, Matteo Grassi, Rimadessio, Zanette, Ingo Maurer, Floss, Foscarini, Penta, Philip Starck, MDF, Pianca.

Urmărește Daily Business pe Google News