- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

90.000 euro pentru rebranding-ul U TV

20 Jan, 16:22 • Redactia DailyBusiness
Agentia BrandTailors a finalizat rebrandingul canalului de muzica U TV, proces care a cuprins servicii de audit de brand, strategie de brand, elaborarea unei noi identitati de brand, si pe care s-au cheltuit 90.000 euro, au declarat oficialii BrandTailors.
90.000 euro pentru rebranding-ul U TV

Rebranding-ul – care s-a intins pe intervalul a sase luni – a inclus redefinirea promisiunii brand-ului, schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand.

Noul slogan al brand-ului este „About you!”, acesta adresandu-se nevoii tinerilor de a se exprima intr-un mod credibil. Inspirandu-se din limbajul Internetului, sigla a fost transformata intr-un „smiley” (fata zambitoare). De asemenea, o noua arhitectura de brand a fost dezvoltata in jurul modului in care tinerii percep si consuma muzica si entertainment-ul in general.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand management.

BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de rebranding printre care Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM sau Radio 21.