- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Arsenoaiei si Preda de la Leo Burnett s-au mutat la Tempo

22 Apr, 15:02 • Redactia DailyBusiness
Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, fosti directori de creatie ai agentiei Leo Burnett pana acum cateva zile, au intrat de marti in echipa Tempo Advertising, ambii pe post de Chief Creative Partner, informeaza oficialii Tempo.
Arsenoaiei si Preda de la Leo Burnett s-au mutat la Tempo

Arsenoaiei si Preda se vor ocupa de coordonarea creatiei agentiei si integrarea acesteia la nivelul grupului, sprijinind diviziile de media, PR, interactive, BTL.

Acum cateva zile, Preda si Arsenoaiei au parasit echipa agentiei Leo Burnett unde ocupau posturile de co-creative director.

Publicatii ca Adplayers sau Imagoo.nu au vehiculat faptul ca cei din conducerea Leo Burnett, nemultumiti de pierderea clientului Orange, ar fi recurs la concedierea echipei care s-a ocupat de contul Orange – in jur de 20 de oameni – , in frunte cu directorii de creatie Adrian Preda (proaspat angajat, de mai putin de 3 luni la Leo Burnett) si Emilian Arsenoaiei. Informatia nu a fost confirmata oficial de Leo Burnett.

„Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania. Intre timp, lucrurile s-au schimbat si iata ca Milu (n.r – Arsenoaiei) este din nou la Tempo (prima agentie cu care a castigat un premiu in cariera lui de publicitate, acum vreo 8 ani), iar Predu (n.r – Preda) vine pentru prima oara la Tempo”, a spus Dragos Grigoriu, presedintele agentiei Tempo Advertising.

Arsenoaiei si-a inceput cariera in publicitate in 2000, la Tempo Advertising, ca junior copywriter, petrecand apoi 2 ani si jumatate la Leo Burnett, aproape 2 ani la McCann ca senior copywriter, un an si jumatate creative director la GMP, pentru ca in decembrie 2006 sa se intoarca in Leo Burnett unde a activat pe post de creative director pina in aprilie 2008.

Adrian Preda are o experienta de peste 10 ani pe piata de comunicare, atat in Romania, cat si in regiune. In 1999 a avut prima experienta cu o agentie de publicitate multinationala, ocupand functia de copywriter la Graffiti BBDO, iar in 2004 a devenit directorul de creatie al aceleiasi agentii. Dupa 2 ani, a ales sa-si imbogateasca palmaresul cu o experienta in afara granitelor tarii, ocupand functia de chief creative director la McCann Erickson Croatia.

Ultima pozitie detinuta in Romania de Preda a fost de co-creative director la Leo Burnett, impreuna cu Emilian Arsenoaiei. Preda detine peste 50 de premii de creatie nationale (Ad’Or si FESTO in Croatia) si internationale (Golden Drum, Epica, New York Festivals, Intercontinental Cup).

Tempo Advertising este una din cele mai mari agentii de publicitate independente din Romania, cu o cifra de afaceri in 2007 estimata la 14,5 milioane euro. Agentia furnizeaza servicii de creatie, client service, strategie, research, productie (audio-video, print), BTL (event marketing, consumer, trade promotions), media, PR (Rogalski Grigoriu Public Relations) si Interactive.

Din portofoliul agentiei fac parte atat companii locale, cat si internationale precum Agricola Bacau, Alka, Atlas Corporation, Autoklass Center, Baneasa Investments, Boom, Cetelem, European Food, Ficosota-Syntez, Kiwi Finance, Heidi Chocolate Suisse, Impact, Ital Food, Orange, Petrom, Posta Romana, Raiffeisen Bank, Romcanada, Scandic Distilleries, Tassullo, Tenaris Silcotub, URBB, Zwanenberg.