- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Brand Management va gestiona spatiul indoor al Baneasa Shopping City

17 Jul, 11:39 • Redactia DailyBusiness
Agentia de indoor advertising Brand Management a anuntat semnarea contractului pentru servicii de mentenanta si implementare publicitate indoor cu Baneasa Shopping City, cel mai recent mall de fashion deschis anul acesta in Capitala.
Brand Management va gestiona spatiul indoor al Baneasa Shopping City

Contactat de DailyBusiness.ro, Razvan Marincoi, PR & marketing manager Brand Management, nu a indicat valoarea contractului, insa a spus ca a fost semnat pe o perioada nedeterminata.

Marincoi a adaugat ca oficialii Baneasa Shopping City nu au organizat un pitch propriu-zis pentru inmanarea contului de indoor, purtand discutii cu diferite agentii din piata specializate pe aceste servicii.

„Criteriul principal al alegerii clientului a fost calitatea serviciilor si a lucrarilor care urmau a fi furnizate de agentia de indoor”, a explicat Marincoi.

In urma contractului semnat, Brand Management va asigura servicii de mentenanta si implementare – montaj, monitorizare a spatiilor destinate publicitatii indoor, respectiv a zeci de fete backlit directionale, booth advertising si city light-uri.

Baneasa Shopping City a fost inaugurat in aceasta primavara, in urma unei investitii de 150 de milioane de euro si cuprinde 220 unitati de shopping, divertisment, gastronomie si servicii distribuite pe o suprafata inchiriabila de 85.000 mp.

Baneasa Shopping City se alatura astfel portofoliului de 23 de cladiri reprezentative atat pentru Capitala cat si pentru primele 12 orase din tara precum: Iasi, Suceava, Timisoara, Cluj Napoca, Pitesti, Rm. Valcea, Oradea, Sibiu, Tg. Mures, Constanta, Brasov, Bacau si Braila.

Infiintata in 2004, Brand Management activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri, in Romania si in Bulgaria. Cu un numar total cumulat de 21 de angajati, compania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 1,1 milioane euro in Romania.

Cu o cifra de afaceri de 515.000 euro inregistrata in primul semestru al anului, Brand Management preconizeaza venituri totale de peste 1,3 milioane euro.