- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Casa Noastra tinteste dublarea cotei pe piata PVC cu un nou brand

13 May, 13:30 • Redactia DailyBusiness
QFort, noul brand lansat de producatorul de ferestre si usi din PVC Casa Noastra, ar urma sa aduca companiei o cota de piata de 10% pana la sfarsitul anului 2010, conform estimarilor proprii, in prezent compania avand o cota de 5%.
Casa Noastra tinteste dublarea cotei pe piata PVC cu un nou brand

Dublarea cotei de piata pe segmentul ferestrelor si usilor din PVC ar urma sa survina ca urmare a crearii si lansarii noului brand si a investitiilor in dezvoltarea retelei de distributie.

Pana la finalul anului 2010, compania si-a propus sa isi extinda reteaua de showroom-uri la 150, brandul QFort urmand sa fie prezent in toate judetele din tara.

Casa Noastra, unul dintre cei mai mari producatori de sisteme de ferestre si usi din PVC cu geam termoizolant din Romania, a fost infiintata in anul 1995 si are capital in totalitate romanesc. Compania are peste 230.000 de clienti, persoane fizice si juridice.

Compania dispune in acest moment de o retea de 84 de magazine – 61 de magazine proprii si 23 de magazine ale distribuitorilor autorizati – in 42 de orase din tara, printre care Bucuresti, Brasov, Craiova, Constanta, Pitesti, Rm-Valcea, Sibiu sau Timisoara.