- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cele mai bune agentii: Leo Burnett – full-service, Starcom – planning&buying

30 May, 11:44 • Redactia DailyBusiness
Leo Burnett&Target este cea mai buna agentie full-service din Romania, iar Starcom, divizia de media a Leo Burnett, este cea mai performanta pe media planning&buying, in clasamentul intocmit de NewsIn AdRating pentru 2007-2008.
Cele mai bune agentii: Leo Burnett - full-service, Starcom - planning&buying

Leo Burnett a adunat un total de 206 puncte, primind 151 de puncte datorita notorietatii in randul consumatorilor de publicitate, si 9 puncte la capitolul „performanta in afaceri”.

In „Top agentii full-service” se mai regaseste agentia McCann Erickson pe locul 2, cu 145 de puncte si Bigger Group pe locul 3, cu 125 de puncte.

Pe primul loc in clasamentul agentiilor specializate in planificarea si achizitia de spatiu publicitar (media planning&buying) se afla agentia Starcom, parte din Leo Burnett, cu un scor general de 102 puncte.

Pozitia Starcom se explica prin punctajele bune obtinute la capitolele Notorietate si Performanta in business, unde devanseaza celelalte agentii din Top 10.

Pe locul 2 in „Top agentii media planning&buying” se afla Zenith Media cu 83 de puncte, iar pe locul 3, la doar trei puncte diferenta, se afla United Media Services.

Grupul Leo Burnett Romania este detinut minoritar de grupul de comunicare Publicis, si are in portofoliu agentiile Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media).