- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Danone, pe punctul de a renunta la serviciile Leo Burnett

30 Jul, 10:44 • Redactia DailyBusiness
Producatorul francez de ape minarale si lactate Danone a inasprit relatiile cu Leo Burnett, la numai 11 luni dupa ce agentia s-a alaturat listei de nume care administreaza contul global de advertising Danone, in valoare de 280 mil euro, scrie presa internationala.
Danone, pe punctul de a renunta la serviciile Leo Burnett

Leo Burnett a fost angajata anul trecut, in urma unui pitch global, de Numico, producator olandez de alimente pentru copii. Imediat dupa castigarea contului, Numico a fost achizitionata de Danone pentru o suma estimata la peste 12 milioane de euro.

Danone, cunoscut printre altele si pentru marcile de iaurt Activia sau apele minerale Evian pe care le produce, planuieste sa renunte la serviciile Leo Burnett in cadrul Numico in favoarea agentiei de advertising full-service Euro RSCG, care a participat la randul ei la pitch-ul organizat de Numico anul trecut, pierzand in fata Leo Burnett.

Leo Burnett coordoneaza pentru Numico proiecte advertoriale pentru brandurile Cow & Gate si Milupa iar dupa finalizarea lor, agentia detinuta de grupul de comunicare Publicis va inceta colaborarea cu Numico, respectiv Danone.