- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Grupul Publicis lanseaza o noua divizie de publicitate digitala, Vivaki

25 Jun, 15:49 • Redactia DailyBusiness
Grupul Publicis lanseaza o noua divize de publicitate digitala, numita Vivaki, care va fi condusa de Jack Klues si David Kenny, prin care oficialii Publicis spera sa isi concentreze afacerile pe partea digitala, informeaza presa internationala.
Grupul Publicis lanseaza o noua divizie de publicitate digitala, Vivaki

Desi diviziile Digitas, Starcom MediaVest, Denuo si ZenithOptimedia vor continua sa functioneze independent de Vivaki, noua divizie va beneficia de resursele acestora pentru a crea noi tehnologii, accesibile tuturor agentiilor membre Publicis.

David Kenny, directorul Digitas si Jack Klues, presedintele Publicis Groupe Media, vor fi managing partners in cadrul Vivaki.

Dupa plecarea lui David Kenny la Vivaki, Laura Lang, directorul Digitas SUA, a fost promovata ca CEO al Digitas, inlocuindu-l pe acesta.

Maurice Levy, presedintele si CEO-ul grupului Publicis, a spus ca „explozia digitalului din ultimii 10 ani a condus la o revolutie fara precedent in istoria economica, in ce priveste viteza de schimbare incredibil de mare, precum si intinderea geografica”.

Numele Vivaki este derivat de la latinescul „viva”, care inseamna viata si cuvantul „ki”(sau qi) care este tradus prin flux de energie.

„Starcom MediaVest Groupe, ZenithOptimedia si Digitas vor lua de la Vivaki tot ce au nevoie pentru a-si intari operatiunile existente”, a spus Jack Klues.

Grupul Publicis este al patrulea grup de publicitate ca marime din lume, avand 8.000 de angajati si 251 de sedii in 82 de tari.

Publicis este prezent in Romania prin pachetul minoritar detinut in cadrul grupului Leo Burnett Romania, care are in portofoliu agentiile Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media).