- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Investitie de circa 2 mil. euro in campania de relansare a marcii Prigat

15 Jul, 15:27 • Redactia DailyBusiness
Prigat, marca de bauturi racoritoare, investeste circa 2 milioane de euro (3 mil. dolari) in campania de relansare a brandului, ceea ce face din aceasta cea mai mare campanie de comunicare din istoria Prigat, informeaza oficialii companiei.
Investitie de circa 2 mil. euro in campania de relansare a marcii Prigat

Campania va fi bazata pe spoturi radio si TV, machete de presa, competitii, internet, activitati in magazine si este sustinuta de o platforma de comunicare adresata oamenilor obisnuti.

Noua identitate vizuala a ambalajelor Prigat pune in centrul atentiei oamenii obisnuiti si activitatile lor zilnice. Astfel, toate produsele din gama Prigat si-au schimbat infatisarea, avand in prim plan siluete de oameni in ipostaze obisnuite in viata de zi cu zi precum dansul, mersul la cumparaturi sau pasii grabiti.

Campania de comunicare a Prigat include competitia Olimpiada Oamenilor Obisnuiti, care marcheaza relansarea brandului si targetarea lui pe oamenii obisnuiti si activitatile rutiniere care implica energie.

Olimpiada Oamenilor Obisnuiti include „sporturi neobisnuite” precum: cursa cu carucioare de cumparaturi, sprint prin aglomeratie sau mutatul mobilei prin casa, dupa cum au explicat oficialii companiei.

Marca Prigat, bauturi racoritoare pe baza de fructe, este prezenta de peste 10 ani in Romania. Aceasta este imbuteliata si distribuita in Romania de catre compania Quadrant Amroq Beverages S.R.L. membra a grupului Pepsi Americas.