„Este
o investitie in viitor, nu in trecut”, comenteaza Calin Clej, marketing
manager CSD (divizia de bauturi racoritoare carbogazoase) la PepsiCo Romania,
care argumenteaza ca principala miza a campaniei nu este legata de volumele de
vanzari, ci de imaginea marcii, pornind de la statutul Pepsi ca „moneda
sociala” traditionala in Romania.
Proiectul,
dezvoltat pe plan local, „ar fi greu de inteles in orice alta tara”,
spune Clej, care adauga ca reactiile consumatorilor au fost peste asteptari,
atat in ce priveste numarul de reactii, cat si in privinta gradului de
implicare.
De la
debutul campaniei, in urma cu cateva saptamani, numarul de fani pe contul de
Facebook al companiei, ajuns la aproape 70.000, creste zilnic cu 5.000 de
„like”-uri. „Nicio alta marca
activa pe piata nu are un numar atat de mare de fani”, sustine Calin Clej,
citat de [url=http://www.businessmagazin.ro/media-marketing/pepsi-in-hainele-din-anii-70-cat-se-castiga-din-ambalajele-retro-8437175]Business
Magazin[/url].