- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ogilvy a lansat un website \”de criza\” pentru marketeri

17 Dec, 12:27 • Redactia DailyBusiness
Ogilvy Group a lansat un website care isi propune sa ajute marketerii in perioada de reseciune, prin sfaturi si studii de caz despre cum sa-si planifice cat mai eficient bugetele in aceasta perioada, scrie presa internationala.
Ogilvy a lansat un website \de criza\ pentru marketeri

Oficialii grupului sustin ca site-ul ofera o speranta advertiserilor care, afirma acestia, ar trebui sa priveasca perioada de criza ca pe o oportunitate pentru cresterea brandurilor si asigurarea succesului viitor.

Site-ul, OgilvyOnRecession.com, publica o serie de studii de caz, printre care „Optimizing the marketing budget in recession”, sau „Doing More With Less: A Point of View on Marketing in a Recession”.

Ceea ce nu trebuie sa uite clientii, sustine Colin Mitchell, chief strategy officer pentru Ogilvy North America, este ca recesiunea este o oportunitate pentru inovatie.

„Istoria demonstreaza cum multe branduri, si companii s-au lansat in momente de criza, in timp ce altele au profitat de conditiile economice pentru a castiga un avantaj semnificativ pe piata”, a declarat Mitchell.

„Avem in fata o noua constelatie de strategii si coordonate de marketing care pot fi implementate eficient si masurate foarte repede”, a adaugat acesta.

„Doing More With Less” detaliaza strategii de marketing probate pentru construirea unor valori de piata, prin studii de caz despre marketeri care au reusit sa-si protejeze consumatorii cei mai valori, si sa-i atraga pe cei pregatiti sa cheltuiasca.

„A face mai mult cu bani mai putini nu implica doar stabilirea unui buget putin mai mic decat anii trecuti, ci folosirea banilor intr-un mod mai ingenios, de la investirea in media digitala, pana la retail”, a afirmat Colin Mitchell.

Fiecare material publicat pe site-ul proaspat lansat are la baza experientele Ogilvy, din toate disciplinele de marketing, de la publicitate, la retail marketing, marketing direct sau digital.