- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ogilvy Romania semneaza a 8-a campanie pentru Cosmote in decurs de 2 luni

07 Jul, 13:43 • Redactia DailyBusiness
Ogilvy Romania semneaza cea mai recenta campanie integrata de comunicare a Cosmote Romania, realizata sub mesajul "Ia-ti adio de la Bip". Campania urmareste relansarea portofoliului de abonamente Cosmote, si este al optulea proiect realizat de Ogilvy in circa 2 luni, de cand a castigat creatia operatorului telecom.
Ogilvy Romania semneaza a 8-a campanie pentru Cosmote in decurs de 2 luni

Colaborarea dintre Grupul Ogilvy Romania si Cosmote a inceput in luna mai a acestui an, dupa ce grupul de comunicare Ogilvy a castigat, prin agentia de publicitate Bold Ogilvy, contul global de media si creatie al operatorului in valoare de 75 de milioane de euro.

Ogilvy Romania va gestiona 14 milioane de euro pentru activitatile de media si de creatie a Cosmote si Germanos Telecom Romania, potrivit presei internationale.

Ultima campanie realizata de agentie pentru Cosmote, intitulata „Bip” urmareste relansarea portofoliului de abonamente a operatorului, se va desfasura pe o perioada de 2 luni, si va avea componente de TV, print, outdoor, internet, precum si semnalizari in store. Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre Mindshare Romania.

Contactati de DailyBusiness.ro, reprezentantii Cosmote nu au indicat valoarea campaniei si nici procentul de crestere pe care il estimeaza pentru segmentul de abonamente, in urma proiectului de comunicare „Bip”.

Cosmote este al treilea operator de telefonie mobila din Romania ca numar de clienti, dupa Orange si Vodafone.

Operatorul de telefonie mobila a inregistrat in anul 2007 un numar de circa 3 milioane de utilizatori si o cota de piata de 14%. Pentru primele noua luni ale anului 2007, Cosmote a raportat o cifra de afaceri de 105,2 milioane de euro, cu aproape 300% mai mare decat in perioada similara a anului trecut.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate.