- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Philips si Pepsi: Campanii publicitare cu ocazia numirii lui Obama

20 Jan, 13:41 • Redactia DailyBusiness
Agentiile de publicitate DDB London si TBWA/Chiat/Day au creat campanii de promovare pentru Philips, respectiv Pepsi, care marcheaza numirea in functie a lui Barack Obama, noul presedinte al SUA, informeaza presa internationala.
Philips si Pepsi: Campanii publicitare cu ocazia numirii lui Obama

Campania Philips, creata pentru print, marcheaza inceputul activitatii lui Obama facand haz de fostul presedinte, George Bush.
[img=79]Posterul campaniei creata de DDB Londra pentru Philips[/img]

In reclama, pentru incarcatorul portabil Philips Power4Life, Bush este infatisat cu o figura trista si peste imagine este o banda in care scrie: „Power4Life. For whenever you lose power”.

Reclama Philips a aparut marti, 20 ianuarie, in toate ziarele nationale din America.
[img=81]Imagine a campaniei outdoor Pepsi[/img]

De asemenea, Pepsi a lansat o campanie outdoor in SUA, in orase precum New York, Los Angeles sau Washington DC. Mesajele campaniei de publicitate sunt inspirate din campania pentru cursa electorala a lui Obama.
[img=82]Taxi cu reclama Pepsi dedicata lui Barack Obama[/img]

Totodata, spotul TV al campaniei continua tema posterelor, folosind expresii scurte care subliniaza ideea de speranta.