United a fost desemnata in 2010 ca agentia de
brand si comunicare a Finexpert. Campania
de rebranding initiata de United pentru companie a durat 6 luni.
Agentia a pornit de la un audit de imagine al brandului,
a realizat strategia si pozitionarea brandului, a creat un manual de identitate
vizuala pornind de la noul logo, urmata de declinarea noii identitati pe toate
materialele de comunicare interna si externa (brosuri de prezentare, oferte,
prezentare de vanzari), website si multe alte materiale de identitate. Pe langa
tiparirea materialelor de prezentare cu noua identitate, rebrandingul a fost
anuntat clientilor existenti si partenerilor de business printr-o serie evenimente
pentru angajati, clienti si presa.
Finexpert a
fost infiintata in 2003 si ofera servicii financiare cum ar fi : contabilitate,
salarizare, audit , taxe, servicii de
consultanta pentru Dosare de Ajutor de
Stat si Fonduri Europene. Compania are in portofoliu peste 300 de companii
cliente.
United este o agentie de
marketing full-service independenta, prezenta pe piata de marketing din anul
2000.
Agentia ofera servicii de marketing integrate: consultanta de marketing,
branding, publicitate, organizare de evenimente B2B si B2C, marketing
online, productie, si PR.
Printre clientii agentiei
United se mai numara: BCR, Bucuresti Mall, Consiliul National al
Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Gedeon Richter, Glaxo Smithkline, Hoffman La
Roche, International House, Liberty Center, Money Channel, Plaza Romania si
Unilever.