- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Reclama JC Penney a castigat bronzul la Cannes, dar nu este recunoscuta de companie

25 Jun, 14:14 • Redactia DailyBusiness
Magazinul universal JC Penney din SUA nu recunoaste ca fiind al sau spotul "Speed dressing", care a castigat un Bronze Lion la festivalul de publicitate Cannes Lions.
Reclama JC Penney a castigat bronzul la Cannes, dar nu este recunoscuta de companie

Compania vrea sa retraga acest clip din circulatie, motivand ca a fost produs fara acordul sau, informeaza presa internationala.

Spotul, intitulat „Speed dressing” (imbracare in viteza – n.r), are ca personaje principale doi adolescenti care se imbraca si se dezbraca repede, „pentru a-si putea face de cap”, fara a fi prinsi de parinti.

Acesta se termina cu mesajul „Today’s the day to get away with it” (Aceasta este ziua in care poti sa scapi basma curata – n.r), urmat de logo-ul JC Penney, ceea ce sugereaza faptul ca magazinul incurajeaza sexul in randul adolescentilor.

Spotul, niciodata difuzat pe posturile TV, a fost vizionat pe site-ul YouTube de peste 200.000 de persoane in mai putin de 2 zile.

Agentia Saatchi & Saatchi detine, in prezent, contul de publicitate al JC Penney’s. Se pare ca un fost angajat al agentiei, Mike Long, este responsabil de producerea spotului, impreuna cu casa de productie Epoch Films, potrivit presei internationale.

Oficialii JC Penney au declarat ca „nimeni de la JC Penney nu stia de aceasta reclama si nu a participat in niciun fel la crearea sa”.

Oficialii Saatchi & Saatchi si-au cerut scuze pentru spotul viral JC Penney si blameaza Epoch Films deoarece casa de productie este cea care a inscris spotul in competitia Cannes Lions.