- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Thierry Millet, Orange: Oricat de mare ar fi brandul nostru, trebuie sa ne reinventam

18 Sep, 00:01 • andra.gheorghe
Despre noua viziune de brand a Orange, asteptarile operatorului de la colaborarea cu Publicis Romania, semnificatiile noului slogan "Together we can do more" si ce nu a mers in colaborarea anterioara cu agentia Leo Burnett, a vorbit intr-un interviu acordat DailyBusiness.ro Thierry Millet, directorul comercial al Orange Romania, cu ocazia anuntarii noii campanii de brand.
Thierry Millet, Orange: Oricat de mare ar fi brandul nostru, trebuie sa ne reinventam

DailyBusiness

: Ce asteptari aveti vizavi de campania care anunta noua viziune de brand a Orange in Romania?
Thierry Millet: Asteptarile noastre merg mai departe de campanie, pentru ca noi consideram ca brandul Orange este una dintre cele mai importante parti din afacerea noastra, chiar cea mai importanta. Asa ca ceea ce vrem sa transmitem si sa fie receptat este ca viziunea noastra evolueaza, ca intr-adevar vrem sa ajungem mai departe decat pana acum.

DB: Care este aspectul cel mai important al acestei campanii?
TM: Faptul ca vrem sa comunicam intr-o maniera ceva mai traditionala, in ideea in care ne intoarcem la valorile fundamental umane: fiecare dintre noi este cine este datorita lui insusi, dar si datorita tuturor persoanelor care-l inconjoara. Serviciile pe care noi le furnizam le dau oamenilor mai mult decat posibilitatea de a interactiona cu ceilalti, ii aduc aproape de ceea ce le place si ii intereseaza. Aceasta viziune va inspira toate campaniile noastre de comunicare si credem ca asa ne vom adapta mai bine la evolutia societatii si ne vom apropia mai mult de consumatori.

DB: Ce transmite diferit noul slogan „Together we can do more” fata de vechiul „The future is bright, the future is Orange”?
TM: Este ceva mai direct decat „The future is bright, the future is Orange”, mai personal, mai tangibil si poate fi privit si ca o invitatie la interactivitate, la a face lucruri in comunitate. Iar aceste calitati vor inspira nu numai campaniile noastre, ci si modul in care vom furniza si vom crea servicii.

DB: Cat va dura pana cand publicul va „uita” vechiul slogan Orange si va asimila valorile „Toghether we can do more”?
TM: Noi vedem noul slogan ca pe o evolutie a primului. Asa ca nu ne dorim ca oamenii sa-l uite. E doar un pas intr-o progresie. Valorile noastre raman aceleasi. Bineinteles ca vom fi foarte atenti la modul in care publicul din Romania va reactiona si la feedback-ul pe care il vom primi vizavi de campanie si noul mesaj.

DB: Ce asteptati de la colaborarea cu Publicis Romania (care va gestiona campania locala, in valoare de 2 mil. euro – n.r.)?
TM: Ceea ce asteptam in primul rand de la Publicis este sa se regaseasca in valorile pe care Orange le transmite, pentru ca si ei reprezinta un vector al brandului nostru. O alta cerinta a noastra este sa gaseasca un stil proaspat, pentru ca oricat de consistenta ar fi compania noastra, si oricat de mare ar fi brandul, trebuie sa ne reinventam. Asta asteptam de la Publicis, dar avem incredere, cred ca am avut parte de un start excelent al colaborarii cu ei.

DB: Ce v-a nemultumit in relatia cu Leo Burnett (incheiata in aceasta vara – n.r.)?
TM: Am lucrat cu Leo, efectiv, mai putin de un an. Am fost si foarte entuziasti la inceput, in legatura cu aceasta colaborare. Din pacate a fost mai greu sa ajungem la o intelegere comuna cu ei. Hai sa spunem ca am avut doua viziuni diferite, inca de cand am inceput. Nu cred ca este benefic pentru nicio relatie in care sunt implicate o agentie mare si un brand puternic cum este Orange, daca nu au valori comune, sa continue. Dar nu avem niciun fel de reprosuri fata de Leo, iar acum suntem entuziasti ca incepem o noua relatie, diferita, cu Publicis Romania. Relatie care a inceput, in mod evident, mult mai usor. Si sunt sincer increzator, fara sa fac o declaratie standard planificata pentru un eveniment de lansare.

DB: Pe ce perioada a semnat Orange contractul de colaborare cu Publicis?
TM: Avem un contract pe doi ani, care prevede si posibilitatea de prelungire. In situatia in care colaborarea cu ei se dovedeste fructuoasa, vom continua.

DB: Cine va gestiona contul pentru campaniile pe online ale Orange, tot Publicis?
TM: Da. In prezent lucram cu Publicis si pentru online. Insa online-ul intra intr-un alt specific, si s-ar putea sa dam curs si altor actiuni pentru promovarea pe Internet. S-ar putea sa organizam cateva pitch-uri, insa astazi e prea devreme sa anuntam asa ceva. Insa ceea ce vreau sa subliniez este ca suntem foarte concentrati pe online, Internetul reprezinta unul dintre aspectele noii viziuni Orange, si este un mediu caruia vrem sa-i acordam mult mai multa atentie decat pana acum.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și Austria
România primește sprijin pentru aderarea la OCDE. Bolojan anunță acorduri strategice cu Ungaria și ...
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură și sesizarea ÎCCJ la CCR
LIVE Bolojan susține vineri o conferință de presă. Raportul privind criza apei, moțiunea de cenzură ...
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
Allianz-Țiriac preia Campion Broker și își extinde rețeaua de distribuție la nivel național
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
ICCJ sesizează CCR privind legea pensiilor magistraților. Modificările, puse sub semnul întrebării
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Raportul Corpului de control despre criza apei de la Paltinu, discutat în ședința de Guvern
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru Grindeanu
Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a fost depusă la Parlament: „Un cadou” pentru ...
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
Al patrulea sondaj pentru alegerile din Capitală. Băluță și Ciucu, la aproape egalitate
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
De ce tot mai mulți medici recomandă RMN pentru evaluarea completă a pacienților
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare după explozia din Rahova
Val de sesizări pentru scurgeri de gaze în București. Locatarii stau săptămâni fără alimentare ...
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea zodiilor
Horoscop 6 decembrie. Luna în Rac aduce tensiuni în relații și provocări emoționale pentru majoritatea ...
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul viitor
Bruxelles, în tensiune maximă. Europa decide cum finanțează Ucraina și cum își protejează propriul ...
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile publice
PIB în frână de motor. INS: România crește cu doar 1,4%, susținută aproape exclusiv de investițiile ...
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă de specialiști
IT-ul pierde teren. Energia fotovoltaică devine noul domeniu cu salarii în creștere și cerere uriașă ...
Atac ucrainean în adâncul Rusiei. Port strategic și rafinărie lovite de drone în aceeași noapte
Atac ucrainean în adâncul Rusiei. Port strategic și rafinărie lovite de drone în aceeași noapte
Primul weekend de iarnă aduce vânt extrem și temperaturi neobișnuit de ridicate. Cod roșu în Caraș-Severin
Primul weekend de iarnă aduce vânt extrem și temperaturi neobișnuit de ridicate. Cod roșu în Caraș-Severin
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu caracter electoral ilegal”
BEC cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Drulă, Nicușor Dan și Voiculescu: Material „cu ...
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ar putea revitaliza zona
Aproape 1.000 de angajaţi concediaţi după ce încă o fabrică din România se închide. Noi investitori ...
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români mai mulţi bani
Guvernul a majorat valoarea nominală a tichetelor de masă. De când vor încasa angajaţii români ...