- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

UEFA va revizui strategia de sponsorizare a Ligii Campionilor

01 Apr, 11:34 • Redactia DailyBusiness
UEFA va revizui strategia de sponsorizare in cazul Ligii Campionilor pentru urmatorii 4 ani, urmand sa adauge noi categorii de sponsori pentru aceasta, informeaza presa internationala.
UEFA va revizui strategia de sponsorizare a Ligii Campionilor

UEFA, organul de reglementare a fotbalului european, a lansat o propunere in vederea adaugarii unui sponsor „tehnologic” pentru urmatorul ciclu de sponsorizare, care va incepe in perioada 2009-2010 si se va termina in perioada 2011-2012.

Totodata, UEFA a lansat o propunere in ce priveste adaugarea unui sponsor din domeniul serviciilor financiare, ca parte a strategiei de crestere a veniturilor din publicitate.

Sursele citate de presa internationala sugereaza ca organul de reglementare este in negocieri cu sponsorii existenti, in vederea prelungirii contractelor, urmand totodata sa fie adaugate contracte de sponsorizare in alte categorii.

UEFA are deja 6 sponsori oficiali, MasterCard, Sony, Sony PlayStation, Ford, Heineken si Vodafone, toti avand drepturi integrale de promovare in cadrul competitiei sportive.

O campanie pan-europeana integrata, creata de agentia Iris, pune accent pe aparatele foto digitale marca Cybershot, a companiei Sony. Aceasta include o reclama virala intitulata „Replay&” care are ca target fani ai fotbalului cu varste cuprinse intre 16 si 25 de ani.