- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Veniturile Omnicom, cel mai mare grup de comunicare, au scazut cu 14% in T4

10 Feb, 16:23 • Redactia DailyBusiness
Omnicom Group Inc, cel mai mare grup de comunicare din lume, a raportat o scadere de 14% a veniturilor in ulmitul trimestru al anului, pe fondul crizei prin care trece industria de publicitate.
Veniturile Omnicom, cel mai mare grup de comunicare, au scazut cu 14% in T4

Omnicom a raportat venituri totale de de 271 milioane dolari (208 milioane euro) , pretul unei actiuni in cadrul grupului fiind de 88 de centi (67 eurocenti).

Veniturile totale ale grupului in 2008 au scazut cu 7%, pana la 3,37 miliarde dolari, rezultat care a surprins analistii din piata, care se asteptau la venituri de 3,36 miliarde dolari (2,6 miliarde euro).

Lista de clienti a companiei include giganti ai economiei, printre care producatorul de automobile Chrysler, sau lantul de fast-food McDonald’s Corp.

Omnicom Group, companie de marketing si comunicare corporatista, inglobeaza numeroase firme de publicitate, media planning si buying, marketing digital si interactiv, marketing direct si promotional, relatii publice si alte specializari din domeniul comunicarii. Activeaza in mai mult de 100 de tari si are un portofoliu de peste 5.000 de clienti.

Omnicom este prezent si in Romania prin agentii ca DDB, OMD sau BBDO.