New Media

HappyFish.ro se extinde cu a doua televiziune online, exclusiv cu emisie in direct

07 Aug, 14:31 • Redactia DailyBusiness
Green Channel, companie care detine in prezent televiziunea online HappyFish.ro, va lansa in toamna un post de radio si TV online cu transmisiuni exclusiv in direct. Oficialii companiei au subliniat ca GreenChannel.ro va transmite emisiuni video generaliste, orientate catre tineri, in direct, 8-10 ore pe zi.
HappyFish.ro se extinde cu a doua televiziune online, exclusiv cu emisie in direct

Ei nu au precizat la cat se ridica investitiile in noul post online.

In luna septembrie, postul Radio/TV va putea fi urmarit de un numar limitat de persoane, in versiune beta, urmand sa devina public in luna octombrie a anului.

„GreenChannel nu va intra in concurenta cu HappyFish.ro. Este un proiect complementar care, spre deosebire de HappyFish.ro, va transmite exclusiv in direct. Partea de video va avea o pondere de 8-10 ore, in rest fiind post de radio online”, a declarat pentru DailyBusiness Florin Cojocariu, presedinte al consiliului de administratie Green Channel S.A.

Cojocariu a subliniat ca se afla in teste de aproape o luna, in prezent definitivand grila de programe.

„Nu pot oferi informatii despre aceasta grila. Lucrurile se modifica pe parcurs. Produsul final se va vedea in toamna. Din ceea ce cunosc eu, aceasta va fi prima televiziune online romaneasca ce va transmite continut video exclusiv in direct”, a spus Cojocariu.

In cadrul proiectului GreenChannel.ro vor lucra circa 15 oameni.

HappyFish se asociaza cu concerte pentru branding

Pe 29 august, compania Green Channel va organiza un concert la Arenele Romane, Bucuresti, in cadrul caruia vor canta formatii precum Audio Bullys, Birdy Nam Nam sau Gojira. Evenimentul se va desfasura sub numele Electrofish.

„Vrem sa facem din Electrofish un eveniment anual. Exista insa alte evenimente marca HappyFish planificate pana la finele lui 2008, de diverse dimensiuni. Probabil vom realiza efectiv 2-3”, a spus Cojocariu.

„E important ca acum sa testam eficienta diverselor medii de promovare si executii – off-line, AdWords, bannere, parteneriate de continut/evenimente. Nu cred ca exista o intelegere clara a raportului intre promovarea de masa, promovarea de nisa si word of mouth in cazul business-urilor exclusiv online. Teoria este frumoasa, e la indemana tuturor, primul nostru obiectiv este insa sa ajungem la un model fezabil si eficient in lumea reala” a mai spus Cojocariu.

Evenimentul Electrofish ar putea atrage undeva intre 2.000 si 5.000 de oameni, conform estimarilor oficialilor companiei.

Green Channel S.A. are in jur de 30 de colaboratori permanenti.

Resurse suplimentare: BrainTV.ro si EvoTV.ro isi inchid portile

Televiziunile online se pregatesc pentru primele transmisiuni in direct

Lansarea HappyFish.ro la finele lui 2007