- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

LG Romania are pagina pe Twitter pentru \”o comunicare mai putin formala\”

24 Jul, 17:37 • Redactia DailyBusiness
LG Electronics Romania a lansat o campanie online de promovare pentru doua LCD-uri si o plasma, compania deschizandu-si si propriul canal de comunicare Twitter, prin care urmareste o comunicare "mai putin formala cu clientii".
LG Romania are pagina pe Twitter pentru \o comunicare mai putin formala\

„Prin lansarea acestui canal, LG isi intensifica eforturile de comunicare cu utilizatorii in mediul online, acestia putand gasi informatii despre cele mai recente stiri ale companiei, lansari de produse, promotii si proiecte in care compania se implica”, conform companiei.

„Abordarea mediului online se inscrie in consolidarea eforturilor LG de comunicare cu utilizatorii acestui mediu, atat media, end-useri cat si parteneri. Prin deschiderea comunicarii in mediul online, LG urmareste sustinerea pozitionarii ca brand dinamic, adaptat nevoilor consumatorului modern. Crearea propriului canal Twitter presupune o comunicare mai putin formala cu utilizatorii, principalul beneficiu fiind interactivitatea si relationarea ca in cazul unui grup de prieteni”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Han Khyu, presedinte al LG Electronics Romania.

Alte companii multinationale cu activitate in Romania care au cont pe Twitter sunt Vodafone, Orange sau Microsoft.

Pe langa aceasta, incepand cu luna iulie centrul media online al companiei va pune la dispozitie stiri locale atat pentru media, end-useri, cat si pentru parteneri. Acesta va putea fi accesat pe site-ul LGNews.ro.

Televizoarele care vor fi promovate online de companie sunt LG Scarlet, LG6000 precum si plasma PG6000 cu tehnologia single-layer. Preturile televizoarelor variaza de la 4.400 lei la 6.300 lei.

Pe primul semestru 2008, LG detine cea mai mare cota de piata pe segmentul televizoarelor cu plasma (40,5% -unitati vandute ) iar pe segmentul televizoarelor LCD (20,5% – unitati vandute) – a doua cota de piata. Pentru 2008, compania preconizeaza mentinerea acestor cote de piata.