- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Promotorii reclamei in oglinda: Acest tip de publicitate este cu 60-80% mai eficient

02 Apr, 17:24 • Redactia DailyBusiness
Sistemul AddMirror (reclama din oglinda) asigura un procentaj de recunoastere cu pana la 60-80% mai mare decat al unui print publicitar stradal obisnuit, potrivit oficialilor Casia Communications, agentia care a introdus acest sistem in Romania.
Promotorii reclamei in oglinda: Acest tip de publicitate este cu 60-80% mai eficient

„Surprinderea consumatorului intr-un moment de maxima atentie, atunci cand se priveste in oglinda, asigura un procentaj de recall (de recunoastere a reclamei) de 60% pana la 80%, cu mult mai mare decat al unui billboard obisnuit”, a afirmat Simona Opris, business development manager la agentia Casia Communications.

Afirmatiile oficialilor Casia Communications au la baza un studiu realizat in Marea Britanie de Cambridge University, in 2007.

„Dinamismul expunerii mesajelor transforma un display static intr-unul interactiv, marind astfel impactul asupra consumatorului”, a mai spus Opris.

Casia Communications estimeaza venituri de 250.000 de euro in 2008 si un profit de 30.000 de euro, mizand in 2009 pe o crestere de cel putin 50% a cifrei de afaceri.

Agentia a montat in jur de 100 de sisteme AddMirror doar in Bucuresti, iar pana la sfarsitul anului vizeaza extinderea prin sistem de franciza si in principalele orase din tara, ca Brasov, Timisoara, Constanta, Iasi, Bacau.

In prezent, sistemul este implementat in 52 de locatii premium din Bucuresti, in localuri ca restaurantul Rossetya, Laser Maxx Arena, sau Tag Arena.

Primul sistem AddMirror a fost amplasat in data de 25 septembrie in Crem Caffe Royal din Bucuresti.

Sistemul AddMirror consta in 6 printuri care contin reclame de format A4. Cele sase reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului din oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente.

Proiectul are la baza o investitie initiala de 50.000 de euro, la care ulterior s-au adaugat o alta suma de 50.000 de euro. Investitiile au fost realizate de omul de afaceri Marius Ghenea, care detine si 60% din capitalul Casia Communications.

Pentru utilizarea acestui produs, Casia Communications a semnat un contract tip master franchise cu compania britanica de publicitate AdDirect.

Printre clientii Casia Communications se numara publicatia de afaceri Capital, PC Fun Computers (detinuta de Marius Ghenea – n.r.), Florida Investment, sau Lee Cooper.