De asemenea, cheltuielile totale de publicitate vor creste anul acesta cu 3,9%, pana la peste 494 miliarde dolari.
In SUA, se asteapta ca piata de publicitate online sa inregistreze cresteri de maximum 20,2% in acest an.
In Romania, piata online a crescut in 2010 la 86 milioane lei, echivalentul a 20,4 milioane euro. Si asta dupa ce in 2009, piata era de aproximativ 65,2 milioane de lei, echivalentul a 15,5 milioane de euro.
Potrivit acelorasi estimari, totalul cheltuielilor alocate pe Internet, reviste, ziare, radio, outdoor, precum si pe TV vor continua sa creasca cu o singura cifra, iar in 2015 agentiile de publicitate vor aloca pana la 600 miliarde dolari pe aceste medii.
Estimarile eMarketer referitoare la cheltuielile de publicitate sunt realizate pe baza datelor din zeci de surse, inclusiv firmele de cercetare, agentii de publicitate, banci de investitii si organizatii guvernamentale, precum si o analiza a tendintelor globale in economie si pe pietele de publicitate.