Varianta 1
prevede constructia intregului inel
median pentru zona de nord a Capitalei la nivelul solului, ocolirea parcului
Herstrau si constructia de pasaje supraterane in principalele intersectii. Realizarea
acestei variante costa 500 de milioane de euro.
Varianta 2 prevede trecerea soselei pe sub parcul
Herstrau si DN1. In subterana se va intra din zona Aerogarii si se va iesi in
spatele Casei Presei, aproape de strada Tipografilor. „In zona Lacul Morii
se ia in calcul fie supratraversarea caii ferate, dar nu credem ca Ministerul
Transporturilor isi va da acordul, fie construirea autostrazii pe langa
lac”, ne-a precizat arhitectul Vlad Cavarnali.
Varianta 3 prevede constructia unei autostrazi
suspendate si traversarea parcului Herstrau printr-un tunel subteran lung de
doi kilometri. Acesta varianta va costa municipalitatea 1,4 miliarde de euro.
„Varianta corecta ar fi
ocolirea parcului Herastrau prin zona de nord. Inelul sa fie paralel cu calea
ferata si sa se despice in doua, cu trei benzi catre nord si trei benzi catre
sud. In orice varianta autostrada va avea mai multe noduri rutiere. Deocamdata
nimic nu este stabilit, sunt numai variante din care domnul primar general va
trebui sa aleaga una sau o combinatie”, ne-a mai declarat arhitectul Vlad
Cavarnali. Acesta a mai precizat ca, indiferent de varianta aleasa, lucrarile
de constructii nu pot incepe decat anul viitor, relateaza [url=http://www.gandul.info/news/vezi-aici-cele-trei-variante-ale-autostrazii-suspendate-o-portiune-s-ar-putea-ingropa-sub-parcul-herastrau-cat-costa-proiectul-8318020]gandul.info[/url]