Știri externe

Brandul de îmbrăcăminte Moncler a ajuns de râsul lumii. Designerii cer 400 de lire sterline pentru haine de câini care îi fac să arate „ca niște anvelope uzate”

12 Nov, 10:40 • Gabriela Andreescu
Brandul Moncler a luat decizia să  își extindă oferta și pe segmentul de îmbrăcăminte pentru câini. Din dorința de a prezenta ceva avangardist și care să „spargă piața”, brandul italiano-francez a încercat să atraga stăpânii de câini cu o serie de canadiene pufoase menite atât să le țină de cald patrupedelor în timpul sezonului rece, cât și să le evidențieze prin aspectul lor. Rezultatul, însă, a fost unul mai puțin așteptat.
Brandul de îmbrăcăminte Moncler a ajuns de râsul lumii. Designerii cer 400 de lire sterline pentru haine de câini care îi fac să arate „ca niște anvelope uzate”

Brand cu o bază impresionantă de fani, mai ales în rândul celebrităților, Moncler a decis să ajute și posesorii de câini pentru a trece cu bine peste iarnă, prin lansarea unor canadiene pufoase pentru companionii săi.

Canadienele de câini pornesc de la de 380 de lire sterline și se doreau a fi vedetele colecției de iarnă pentru patrupede.  Eticheta elegantă vinde și un ham de 420 lire sterline.

Cu toate acestea, posesorii de patrupede nu au părut să se lase impresionați de strălucirea brandului. Dimpotrivă, au criticat pe rețelele de socializare aspectul hainelor, prețul mare cerut, dar și felul în care arată pe câini

„Trei sute și optzeci de lire pentru ca câinele tău să arate de parcă a fost înfășurat în resturi de anvelope uzate”, a scris un utilizator Facebook

„Da, dar este couture”, i-a răspuns un alt internaut

Moncler este o marcă italiană de modă de lux fondată în Franța, cunoscută în principal pentru îmbrăcămintea de schi.

Fondată în 1952 de René Ramillon și Andre Vincent,Moncler și-a luat numele de la abrevierea Monestier-de-Clermont, un oraș alpin de lângă Grenoble, Franța.

Brandul a fost cumpărat de antreprenorul italian Remo Ruffini în 2003, transformând și reinventând compania aproape falimentarăâ și listând-o la Bursa de Valori din Milano în 2013.

În decembrie 2020, Moncler a achiziționat un pachet de 100% din brandul italian de îmbrăcăminte sport de lux Stone Island într-o achiziție raportată de 1,15 miliarde de euro.

De atunci brandul s-a extins accelerat pentru a crea veste, haine de ploaie, jachete de vânt, tricotaje, articole din piele, încălțăminte, parfumuri și accesorii aferente.

În prezent încearcă să spargă piața hainelor și accesoriilor pentru animale, o piață în plină expansiune.

Citește și: România montană, locul ideal pentru petrecerea minivacanței de 1 decembrie. Top destinații turistice perfecte pentru relaxare

Cu mai mult de 15 ani experiență în domeniul jurnalismului și o pasiune pentru tot ce înseamnă actualități, știri, și tot ce se întâmplă relevant atât în țară, cât și pe plan extern. ... citește mai mult