Bancomatele care au dat bani în plus au fost afectate de o problemă tehnică. „Ne cerem scuze pentru problemele tehnice în curs care afectează conturile clienților noștri și depunem toate eforturile pentru a remedia situația”, a fost mesajul băncii, care a precizat că bancomatele și cardurile funcționează normal, însă soldurile afișate pot fi incorecte temporar. De asemenea, utilizatorii au fost avertizați că orice bani retrași peste suma reală din conturi trebuie returnați.
La rândul luo, clienţii ţi-au exprimat nemulţumirile pe rețelele sociale, plângându-se de imposibilitatea de a accesa fondurile sau de tranzacții anulate. „Din cauza voastră, Barclays, am rămas fără bani, am avut o comandă de alimente programată pentru această dimineață care acum va fi anulată, lăsându-mi cei patru copii fără mâncare, e o glumă pentru că sunt banii mei”, a transmis un utilizator pe platforma X, citat de Daily Mail.
Citeşte şi: Ce salariu are un angajat la bancă. Câți bani câștigă un ofițer de credite sau un consilier financiar
O femeie care și-a vândut casa din Uxbridge și urma să se mute într-o nouă locuință în West Sussex a rămas pe drumuri: „Am condus până în West Sussex vineri, aveam toate lucrurile noastre într-o dubă de mutări și așteptam afară și, din nefericire, în jurul orei 13:00, avocatul meu mă sună și îmi spune că Barclays are niște probleme și nu putem finaliza vânzarea. Ne-a luat atât de mult timp să obținem această casă de vis și ieri trebuia să fie cea mai fericită zi din viața noastră și, în schimb, am ajuns fără adăpost”.
Pentru a preveni eventualele probleme, Barclays a transmis câteva recomandări importante, avertizând că fraudatorii ar putea profita de situație. Astfel, clienţii sunt sfătuiţi să-şi verifice conturile periodic pentru a monitoriza soldurile corecte, să fie atenţi la posibile tentative de fraudă, să nu ofere informații bancare prin telefon, SMS sau email şi să contacteze serviciul clienți Barclays pentru asistență suplimentară.