Proiectul va fi ridicat pe strada Academiei, în apropierea Facultății de Arhitectură, pe un teren de circa 1.300 de metri pătrați, potrivit Bugetul. Hotelul va fi amenajat prin restaurarea a trei clădiri istorice, cu o suprafață construită brută estimată la 7.100 de metri pătrați. Această inițiativă face parte dintr-un program mai larg de regenerare urbană, menit să reintroducă patrimoniul arhitectural în circuitul public.
Citește și: Vacanță pe litoral în septembrie. Cât costă o noapte la hotel și ce oferte sunt disponibile
Victor Căpitanu, co-CEO al One United Properties, a declarat că sosirea „unui brand atât de dinamic și respectat precum The Hoxton se aliniază viziunii pe termen lung de a transforma Bucureștiul într-o capitală europeană vibrantă – deschisă, incluzivă și din ce în ce mai atractivă pentru turiști, cât și pentru investitori”.
The Hoxton, fondat la Londra în 2006, a fost achiziționat în 2012 de Ennismore și s-a extins ulterior în mai multe orașe din Europa și Statele Unite, printre care Amsterdam, Barcelona, Paris, Chicago și New York.
Astfel, One United Properties, împreună cu Ennismore, aduce în România al doilea brand internațional important în domeniul ospitalității, după Mondrian București, care promovează un concept inspirat din arta locală.
Riad Abi Haidar, CEO Hospitality, One United Properties, a exprimat la rândul lui câteva cuvinte în această poveste.
„Împreună cu Ennismore, aducem unul dintre cele mai emblematice branduri de lifestyle din lume în Europa de Est, dând în același timp un suflu nou clădirilor vechi din inima orașului”, a precizat el.
Riad Abi Haidar a adăugat că acest proiect „face parte din obiectivul companiei de a crea destinații vibrante, unde designul internațional și cultura locală se întâlnesc, în deplină conformitate cu viziunea pentru 2030”.
Brandul The Hoxton este asociat cu 11 hoteluri cu 1.988 de camere din șase țări și are în pregătire alte 10 hoteluri cu 1.892 de camere în opt țări.