- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Un pensionar şi-a piedut economiile după ce o companie de energie i-a retras banii din cont. Nici măcar nu avea un contract semnat cu firma respectivă!

25 Mar, 18:35 • Cornel Ghimeșan
Momente şocante pentru un pensionar din Marea Britanie! Ccompania de energie British Gas a retras peste 3.300 de lire sterline din contul său bancar, pe o perioadă de doi ani, fără ca acesta să fie vreodată client al firmei. Lawrence Cannon, în vârstă de 67 de ani, a descoperit aceste plăți eronate abia în noiembrie anul trecut, după ce a ajuns într-o situație de criză financiară.
Un pensionar şi-a piedut economiile după ce o companie de energie i-a retras banii din cont. Nici măcar nu avea un contract semnat cu firma respectivă!

Un pensionar şi-a piedut economiile după ce o companie de energie i-a retras banii din cont. Lawrence Cannon, care nu efectuează plăți online și nu inspectează cu atenție extrasele de cont, a fost șocat să descopere că banii săi au fost retrași în mod constant către British Gas, o companie la care nu avea niciun contract. Abia când a observat o plată către British Gas pe extrasul său de cont, acesta a realizat eroarea. În următoarele luni, plățile către companie au continuat, variind între 29 și 215 de lire sterline pe lună.

Un pensionar şi-a piedut economiile după ce o companie de energie i-a retras banii din cont

Conștient de gravitatea situației, pensionarul a contactat imediat British Gas și a încercat să rezolve problema. Cu toate acestea, după o discuție inițială, nu a primit nicio asigurare că problema va fi rezolvată. Înfruntând oameni de la companie care nu reușeau să îi ofere răspunsuri concrete, acesta a simțit nevoia să caute ajutorul publicației Mirror: „Nu fac plăți online și, ca să fiu sincer, nu mă uit niciodată atent la extrasul de cont. Am văzut că scria British Gas și apoi deasupra Ovo, firma de energie la care sunt, de fapt, client”.

Citeşte şi: Donald Trump, gata să dea lovitura cu rețeaua sa socială. Truth Social i-ar putea aduce peste 3 miliarde fostului președinte

Abia după ce povestea a fost adusă la cunoștința presei, British Gas a reacționat și i-a restituit integral suma de 3.344 de lire sterline . După investigații, s-a descoperit că eroarea a survenit în urma transferului de conturi de la un alt furnizor de energie către British Gas, în care contul lui Lawrence Cannon a fost preluat accidental în locul altui client.

Citeşte şi: Inteligența artificială pune în pericol locurile de muncă ale oamenilor. Zilnic se pierd 1.000 de joburi în fața tehnologiei

În timp ce Lawrence Cannon a fost în cele din urmă recompensat pentru pierderile sale, incidentul l-a lăsat cu sentimente de panică și neliniște. Experimentând dificultăți financiare și emoționale, acest pensionar a trăit clipe de anxietate și insomnie până când problema a fost rezolvată. Incidentul ne aduce aminte de vulnerabilitatea consumatorilor și necesitatea unei supravegheri stricte a tranzacțiilor financiare pentru a preveni astfel de situații nefericite.

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult