- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Altex face angajări în peste 40 de orașe. Pe lângă salariul atractiv, se acordă tichete de masă, tichete de sărbători, bonusuri lunare și decontarea transportului

21 Mar, 11:49 • Stefan Simion
Altex face angajări, în această perioadă, în 44 de orașe. Este vorba despre aproape 50 de funcții, pentru fiecare existând mai multe posturi disponibile.
Altex face angajări în peste 40 de orașe. Pe lângă salariul atractiv, se acordă tichete de masă, tichete de sărbători, bonusuri lunare și decontarea transportului

Altex este lider de piață pe segmentul de electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România.

Ca să lucrezi la Altex, trebuie să îndeplinești, în principiu, următoarele condiții: să fii capabil să stabilești ușor relații interpersonale, să fii orientat către client, atent la detalii, să manifești toleranță crescută la stres și să ai capacitate de a lucra sub presiune etc.

Joburi disponibile la Altex

Retailerul de produse electronice și electrocasnice are disponibile următoarele joburi:

  • Operator retururi
  • Stivuitorist
  • Picker
  • Verificator Documente Expeditie – Checker
  • Tehnician Retururi
  • Manipulant Marfuri
  • Dispecer Monitorizare Video
  • Ajutor Sofer Curier
  • Gestionar
  • Sef Tura
  • Operator Logistica
  • Gestionar Depozit
  • Net Developer
  • Operator Calculator
  • Analist Performanta Operationala
  • Operator Transport
  • Contabil
  • Sofer Cat. C
  • Tehnician Echipamente De Calcul Si Retele
  • Tehnician Trotinete Electrice
  • Agent Call Center – Service
  • Director Atelier
  • Receptioner Marfa
  • Customer Service Consultant
  • Specialist Relatii Clienti – Call Center
  • Agent Colectare Debite
  • Agent Telesales
  • Ofiter Executare Silita
  • Agent Vanzari Rtc
  • Product Manager Smartphones/Product Manager Baby
  • Ofiter Executare Silita Zonal
  • Contabil Senior Opex
  • Project Manager Constructii Bucuresti
  • Project Manager Constructii Focsani
  • Coordonator Operare Furnizori Interni Marfă
  • Responsabil Service
  • Responsabil Online
  • Casier
  • Consultant Vanzari
  • Manager De Raion
  • Director Adjunct/ Director Magazin
  • Manager Financiar
  • Ofiter Credite
  • Casier Sef
  • Receptionist Marfa
  • Director Magazin

Detalii despre aceste joburi (orașele în care sunt disponibile, responsabilitățile jobului, beneficiile angajatului, condițiile pe care trebuie să le îndeplinească solicitantul ca să corespundă jobului) pot fi consultate pe site-ul www.altex.ro

Citeste si Încep angajările pentru vară și sărbătorile de Paște. E nevoie de minim 25.000 de români

Joburile pentru care se caută cel mai mult personal

Jobul pentru care se fac cele mai multe angajări la Altex este cel de Responsabil Service. Acesta este disponibil în cele mai multe orașe: Sibiu, Balotesti, Roman, Onesti, Targu Mures, Pascani, Bistrita, Cluj, Campina, Galati, Arad, Bucuresti, Constanta, Dorohoi, Fagaras, Focsani, Iasi, Mangalia, Medgidia, Motru, Ploiesti, Ramnicu Sarat, Reghin, Sighetu Marmatiei, Suceava, Tecuci, Timisoara, Tulcea, Turda, Cluj.

Un Responsabil Service are în atribuții următoarele sarcini:

  • Verificarea integrității produselor și garanției conform documentelor de achiziție
  • Verificarea respectării termenului legal de reparare/înlocuire ale produselor defecte
  • Gestionarea stocului de retururi/resigilate din magazin
  • Menținerea comunicării cu furnizorii de servicii tip service
  • Menținerea legăturii cu clienții până la soluționarea cazurilor.

Candidatul ideal trebuie să fie absolvent de liceu cu diplomă de Bac.

Pe lângă salariul atractiv, se mai oferă și beneficii precum:

  • Posibilități reale de dezvoltare în cadrul companiei
  • Traininguri și programe specializate de formare profesională
  • Decont transport, tichete de masă, tichete cadou de sărbători, program de lucru flexibil.

Se caută, de asemenea, mai mulți consultanți de vânzări, posturile disponibile fiind în orașele: Bucuresti, Voluntari, Iasi, Targoviste, Sighet, Timisoara, Giurgiu, Valenii de Munde, Pitesti, Vaslui, Oradea, Constanta, Lugoj.

Pentru acest job, trebuie să fi absolvit liceul și să ai diplomă de Bac.

Citeste si O mare firmă din România face angajări! Se dau salarii de 5000 de lei și primă de 1000 de lei 

Sarcinile consultantului de vânzări sunt următoarele:

  • Vânzarea de produse si servicii Altex Romania
  • Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului
  • Pregătirea, verificarea și receptia produselor
  • Aranjarea produselor/comenzi/livrări/receptii
  • Rapoarte săptămânale și lunare
  • Participarea la inventare periodice.

Beneficiile acordate sunt:

  • Traininguri si programe specializate de formare profesionala
  • Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei
  • Pachet salarial solid, decont transport, tichete de masa, tichete cadou de sarbatori, program flexibil
  • Sansa dublarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta

Personal numeros se caută și pentru joburile de Director Adjunct/ Director Magazin. Aceste funcții de conducere sunt vacanteîn următoarele orașe: Satu Mare, Bucuresti, Balotesti, Valenii de Munte, Reghin, Baia Mare, Turda, Voluntari, Arad, Bals, Pitesti.

Candidatul ideal ttrebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Studii superioare de profil, cursuri, certificări de Management
  • Experiență de minimum 1 an în coordonarea unei echipe de vânzări
  • Experiență profesională în retail de minimum 4 ani
  • Spirit antreprenorial
  • Abilități de management
  • Orientare către rezultate
  • Bune abilități de comunicare, negociere și organizare
  • Orientare către cerințele pieței și ale clientului
  • Bune cunoștințe de operare PC (MS Office).

Acesta va avea următoarele responsabilități:

  • Asigură, conduce și supervizează întreagă activitate din cadrul magazinului
  • Propune măsuri de optimizare a profitabilității magazinului până la nivel de categorie
  • Supervizează identitatea vizuală a magazinului
  • Coordonează echipa din subordine
  • Reprezintă magazinul în relația cu terții
  • Analizează competiția din aria de acoperire
  • Întocmește rapoarte de vânzări.

Beneficiile acordate Directorului Adjunct și celui de magazin sunt următoarele:

  • Cultură organizațională orientată către schimbare și inovație
  • Sistem de dezvoltare profesională prin implementarea unui assesment center
  • Multiple posibilități de promovare și avansare în carieră
  • Pachet salarial motivant, decont transport, tichete de masă, tichete cadou de sărbători.
Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult