- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Autostrada Transilvania: CNAIR va prelungi până pe 29 decembrie evaluarea ofertelor pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nușfalău. Cel mai mare contract pentru un lot de autostradă scos la licitație până acum

21 Nov, 10:50 • Fundeanu Madalina
CNAIR a prelungit termenul-limită pentru evaluarea ofertelor la contractul pentru lotul Poarta Sălajului-Nușfalău, de pe A3-Transilvania. Este cel mai mare contract pentru un lot de autostradă scos la licitație până acum.
Autostrada Transilvania: CNAIR va prelungi până pe 29 decembrie evaluarea ofertelor pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nușfalău. Cel mai mare contract pentru un lot de autostradă scos la licitație până acum

CNAIR a prelungit până pe 29 decembrie 2023 termenul-limită pentru evaluarea ofertelor la contractul pentru lotul Poarta Sălajului-Nușfalău, de pe A3-Transilvania, cel mai mare contract pentru un lot de autostradă scos la licitație până acum, conform datelor Economedia.

Poarta Sălajului-Nușfalău – cel mai mare contract pentru un lot de autostradă scos la licitație

Este posibil ca, la sfârșitul anului, CNAIR să decidă o nouă prelungire a termenului pentru evaluarea ofertelor. De exemplu, pentru primul lot al Autostrăzii Unirii A8 (câștigat de Nurol) CNAIR a desemnat constructorul după mai mult de o jumătate de an și trei luni de amânare. La sfârșitul lunii august, șapte oferte de la constructori din România, Italia și Turcia au depus oferte la contractul de peste 7 miliarde lei, iar termenul inițial pentru desemnarea câștigătorului a fost luni, 20 noiembrie.

Pentru cei 41 de kilometri de pe Autostrada Transilvania, CNAIR a prevăzut o durată de proiectare și execuție de 78 de luni, adică șase ani și jumătate. Spre comparație, Lotul 2 de pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești, cel mai greu contract semnat, are o durată de 68 de luni, 18 proiectare și 50 execuție. Caietul de sarcini are 283 de pagini, arată datele analizate de sursa menționată.

Te-ar putea interesa și: Valabilitatea permisului de conducere se modifică! Ce se întâmplă în cazul șoferilor în vârstă

Autostrada Transilvania
Autostrada Transilvania

Pentru acest lot de pe Autostrada Transilvania, UMB s-a asociat din nou cu Euro-Asfalt, constructorul din Bosnia și Herțegovina, asociere care va lucra și pe A 1 Lugoj-Deva (constructorul EuroAsfalt fiind pentru a răspunde criteriului de experiență tuneluri)

,,7 operatori economici s-au înscris pentru a câștiga contractul pentru proiectarea și execuția celor 41 km dintre Poarta Sălajului și Nușfalău, inclusiv Tunelul Meseș:

– Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o (România – Bosnia Herțegovina)

– WEBUILD SPA – MILANO (Italia)

– IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)

– Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)

– MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)

– Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. – DUYGU TAAHHÜT VE İNŞAAT A.Ş. (Turcia)

– Asocierea TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. – DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)

Contractul pentru construcția celor 41 km (din care 2,8 km de tunel), are o perioadă de implementare de 78 de luni (18 luni pentru etapa de proiectare și 60 de luni pentru etapa de execuție a lucrărilor). Contractul prevede inclusiv construcția a 65 de viaducte, poduri și pasaje (în lungime totală de aproximativ 13 km) și a Tunelului Meseș (în lungime de 2,89 km). Valoare estimată este de 7,48 miliarde lei fără TVA, iar finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile.” a transmis pe 28 august, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Vezi și: Compania românească de închirieri de mașini Autonom lansează „Blue”, un serviciu de ride hailing cu mașini Tesla. Investiție de 5 milioane de euro

Urmărește Daily Business pe Google News