- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Avertisment din partea ANAF! A apărut o nouă metodă de înșelăciune care poate lăsa românii fără bani în conturile bancare!

20 Nov, 18:48 • Oprea Alina
ANAF alansat un nou avertisment, iar românii trebuie să aibă grijă. Dacă sunt sunați de pe numărul de call center aferente instituției, trebuie să știe că este ceva în neregulă!
Avertisment din partea ANAF! A apărut o nouă metodă de înșelăciune care poate lăsa românii fără bani în conturile bancare!

Românii trebuie să fie foarte atenți, întrucât a apărut o nouă metodă de înșelăciune care îi poate lăsa pe aceștia fără bani. Instituția a fost cea care a emis acest avertisment, instituție în numele căreia este desfășurată noua metodă.

ANAF a făcut acest anunț, astfel că românii s-au regăsit în multiple situații în care au rămas fără bani din cauza escrocheriilor. De asemenea, aceștia (românii) sunt sunați de pe numărul call center-ului ANAF și le sunt cerute date personale, inclusiv date cu privire la conturile bancare.

Ai putea fi interesat și de: Marcel Ciolacu afirmă că ANAF își face treaba foarte bine: „În sfârșit, instituțiile statului încep să arate determinare împotriva celor care fraudează banii românilor.”

Reprezentanții ANAF atenționează populația română!

Avertismentul anunță că românii sunt sunați de pe numărul lor de call center, însă realitatea este alta. Românii nu sunt niciodată sunați de pe acel număr de call center și nu sunt cerute date personale. De altfel, dacă aceste apeluri sunt preluate, cetățenii trebuie să aibă grijă să nu ofere datele lor personale sau date despe conturile bancare pe care le dețin pentru că aceștia pot rămâne fără bani în cont.

ANAF anunță că este o nouă metodă de înșelăciune!
ANAF anunță că este o nouă metodă de înșelăciune!

„ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca
fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc.

Atenție!

1. Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției;

2. Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întamplă PUNCTUAL, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt FOARTE RARE.

Reiterăm următoarele: Agenții Call Center nu oferă și, mai ales, NU SOLICITĂ DATE PERSONALE. Acestea se referă la informații cu privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal.”, se arată comunicatul, potrivit Antena 3.

Ai putea fi interesat și de: ANAF a colectat venituri nete la bugetul statului de 322,36 miliarde lei în primele zece luni din 2023. Cu 9% mai mult față de anul trecut