Aceste acțiuni sunt esențiale pentru pregătirea rețelei de termoficare în vederea sezonului de încălzire 2025–2026, informează Compania Municipală Termoenergetica București (CMTEB) S.A. printr-un comunicat de presă, potrivit Digi24.
Potrivit sursei citate, fiecare asociație de proprietari va fi anunțată în prealabil, prin afișe la intrarea în imobil, cu privire la data exactă a încărcării instalației, pentru a putea lua din timp toate măsurile necesare prevenirii incidentelor.
„Rugăm clienții companiei să se asigure că lucrările la instalaţiile interioare din imobile vor fi finalizate în timp util, astfel încât să fie evitate incidentele (inundaţii în apartamente sau în subsolurile blocurilor) ce pot apărea odată cu încărcarea acestora. Vă reamintim că este obligația asociaţiilor de proprietari de a se asigura că instalaţiile interioare proprii (de alimentare cu energie termică) sunt în stare de funcţionare şi că sunt finalizate lucrările din interiorul imobilelor”, completează compania.
Data exactă de începere a furnizării agentului termic pentru încălzire va fi comunicată ulterior, după îndeplinirea condițiilor legale prevăzute de H.G. nr. 425/1994, cu modificările aduse prin H.G. nr. 337/2018.
De asemenea, Termoenergetica reamintește că, potrivit articolului 30, alineatul (4) din Legea nr. 325/2006 privind serviciul public de alimentare cu energie termică, publicată în Monitorul Oficial nr. 651/27.07.2006, debranșarea instalațiilor interioare de încălzire și/sau apă caldă ale consumatorilor dintr-un condominiu este interzisă pe durata sezonului de încălzire.
Dispeceratele și echipele de intervenție ale Companiei Municipale Termoenergetica București funcționează permanent pentru a remedia eventualele probleme.
Pentru informații suplimentare, bucureștenii pot apela mesajele preînregistrate la numărul 031.9442, linia gratuită 0800.820.002 sau pot utiliza aplicația Termoalert, precizează compania.
Citește și: Bucureștiul rămâne fără apă caldă! Termoenergetica anunță lucrări de amploare la rețeaua de termoficare