- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Ce se întâmplă cu Autostrada Sibiu-Făgăraș. Contract de 50 de milioane de lei pentru supervizarea lucrărilor din lotul 4

29 Mar, 20:11 • Stefan Simion
România trebuie să se mobilizeze exemplar pe șantiere, pentru a încheia la termenul promis autostrăzile asumate prin PNRR. CNAIR gestionează mai multe proiecte majore. Cea mai recentă informație oferită de instituția de stat se referă la sectorul Sibiu-Făgăraș, de 68 de kilometri, parte a Autostrăzii A13, Sibiu - Brașov - Bacău.
Ce se întâmplă cu Autostrada Sibiu-Făgăraș. Contract de 50 de milioane de lei pentru supervizarea lucrărilor din lotul 4

CNAIR a scos la licitație un contract în valoare de aproximativ 50 de milioane de lei pentru supervizarea lucrărilor de pe lotul 4 al Autostrăzii Sibiu-Făgăraș.

Pentru lotul 4 din Sâmbăta de Sus-Făgăraș (16 kilometri), CNAIR a primit în noiembrie 2022 șase oferte de la constructori atât din România, cât și din Turcia și Ucraina.  Este cel mai avansat lot aflat în proedura de evaluare a candidaturilor dintre cele patru, informează Economedia.

Perioada contractului de supervizare este de 182 de luni. De asemenea, sunt prevăzute 12 luni de proiectare, 46 de execuție și 124 de luni pentru perioada de garanție, se arată în caietul de sarcini.

Valoarea contractului de supervizare este de 49-57 de milioane de lei. Termenul pentru depunerea ofertelor 9 mai 2023.

De-a lungul traseului de 16 kilometri vor fi montate 23 de poduri, iar pe cei 5 kilometri ai drumului de legătură vor fi montate două poduri, plus un pasaj de 323 de metri peste calea ferată.

Sunt prevăzute șapte noduri: Boița, Avrig, Arpașu, Victoria, Sâmbăta, Ileni și Făgăraș.

 

Cum este împărțită autostrada Sibiu – Făgăraș

 

Autostrada Sibiu – Făgăraș are în total 68 kilometri, cu 5 km. drum de legătură lot 4. Drumul de mare viteză cuprinde patru loturi, împărțite astfel:

Tronsonul 1 Sibiu (Boița) – Avrig – Mârșa, lungime 14 kilometri și valoare estimată între 2 și 2,4 miliarde lei;

Tronsonul 2: Avrig – Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1), în lungime de 19,92 km și cu o valoare estimată între 1,7 și 2 miliarde lei;

Tronsonul 3: Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B), în lungime de 17,61 km și cu o valoare estimată de 1,836 miliarde lei și 2,1 miliarde lei;

Tronsonul 4: Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul Făgăraș (cu o lungime de 16,26 km) și Drum de legătură cu DN1 (cu o lungime de 5,65 km), cu o valoare totală estimată 1,1 și 1,37 miliarde lei.

Tags:
Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult