- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Cum să economiseşti bani la Lidl şi Kaufland. Codurile secrete de pe etichete prin care eviţi ca supermarketurile să îţi ia banii

20 Sep, 10:54 • Cornel Ghimeșan
Tot mai mulţi clienţi încearcă să compare prețurile și să economisească cât mai mulți bani, mai ales atunci când cumpără produse alimentare de la supermarketuri ca Lidl sau Kaufland. Pentru a evita anumite zile ale săptămânii când cumpărăturile sunt cele mai scumpe trebuie să ţineţi cont de trei coduri specifice care vă pot ajuta să economisiți.
Cum să economiseşti bani la Lidl şi Kaufland. Codurile secrete de pe etichete prin care eviţi ca supermarketurile să îţi ia banii

Cum să economiseşti bani la Lidl şi Kaufland. Cei doi mari retaileri din România au o mulțime de clienți și obțin sume pe măsură, dar puțini sunt cei care cunosc codurile secrete care le pot aduce reduceri direct la casa de marcat! Aceste coduri se găsesc chiar pe etichetele de preț și sunt reprezentate de literele T și TS. Primul înseamnă control zilnic, iar cel de-al doilea, control sâmbăta. Concret, produsele marcate cu T vor avea un preț mai mic cu puțin înainte de ora de închidere a magazinului şi poate fi întâlnit, de obicei, pe alimente. Cele marcate cu TS vor avea un preț mai mic sâmbătă, chiar cu o reducere de până la 80%. Mai mult, clienții trebuie să fie atenți la eticheta verde care marchează un preț extrem de redus pentru un produs, practic o ofertă greu de refuzat, scrie ziarulromanesc.de.

Cum să economiseşti bani la Lidl şi Kaufland

Trebuie să ştii că supermarketurile sunt conștiente de nevoile tale și din acest motiv patronii deschid sucursale în toate cartierele principale din orașe, pentru ca tu să nu fii nevoit să te deplasezi prea mult pentru a găsi ceea ce cauți. În anii 1970, în SUA, a fost inventat Codul Universal al Produsului (UPC) sau codul de bare, așa cum mai este cunoscut, reprezentând un cod din 12 cifre reprezentat cu linii alb-negru citite de lasere. Aceste coduri erau folosite pentru a informa cu precizie supermarketurile ce produse sunt cumpărate din magazinele lor, în scopuri de inventar. În ultimii ani, acest proces a fost dus la un alt nivel. În zilele noastre, supermarketurile folosesc cardurile de fidelitate care ne leagă numele, adresa și alte informații personale de obiceiurile noastre de cumpărături. Datele personale ale clienților de pe cardurile de loialitate sunt folosite pentru marketingul vizat, ce presupune o comunicare directă cu toți consumatorii, care primesc oferte, promoții și informații despre produsele lor preferate direct pe adresa de email sau prin SMS.

Citeşte şi: Anunțul momentului pentru pensionari! Câți bani vor primi în mână dacă punctul de pensie va ajunge la 45% din câștigul salarial mediu brut, de la 1 ianuarie 2024

Potrivit datelor oficiale comunicate de către Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în anul 2022, în topul firmelor private care au avut cei mai mulți angajați din economie, Kaufland este pe primul loc. Nu mai puțin de 13.827 de salariați au fost înregistrați, în creștere cu 315 oameni, pe statele de plată. Nu este de mirare că a ajuns pe primul loc, din moment ce angajează tineri de la 16 ani și le oferă salarii brute de minimum 3.700 de lei și alte beneficii. Pe de altă parte, chiar dacă are prețuri mult mai mici și o mulțime de oferte, Lild este pe locul al șaptelea. Lidl Discount care operează magazinele Lidl, apare în top cu 10.086 de salariați, în scădere cu 828 de oameni pe statele de plată.

Lidl şi Kaufland sunt deţinute de Dieter Schwarz, este cel mai bogat om din Germania. Afaceristul a preluat ideea de la tatăl său, în anul 1977.

Citeşte şi: Ora de iarnă 2023. Decizie luată de Parlamentul European în privinţa renunţării la ora de iarnă

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult