- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Directorul financiar al Mega Image-ului a confirmat! De unde provin produsele din lanțul de magazine

22 Feb, 23:22 • Lupu Alexandra
Proveniența produselor din Mega Image nu mai este un secret! Directorul financiar al lanțului de magazine a făcut o declarație de interes.
Directorul financiar al Mega Image-ului a confirmat! De unde provin produsele din lanțul de magazine

Directorul financiar al Mega Image-ului a oferit public răspunsul uneia dintre cele mai mari întrebări, spune businessmagazin.ro. Mai exact, Răzvan Munteanu a dat declarații de interes în ceea ce privește proveniența produselor din magazine.

Răspunsul este unul surprinzător! Se pare că mai mult de jumătate din bunurile vândute în lanțul de magazine menționat sunt fabricate în România. Responsabilii Mega Image sunt mereu preocupați de importurile pentru patiserie, fructe exotice, produse de îngrijire sau de casă și nu numai.

Mega Image oferă produse fabricate local

Directorul financiar al lanțului de magazine Mega Image a dat răspunsul pe care mulți români îl așteptau. Se pare că mai mult de jumătate dintre produsele puse la vânzare sunt fabricate în România. Tocmai de aceea, responsabilii brandului sunt mereu preocupați de importuri pentru anumite bunuri materiale.

Citește și: Ce salariu primește un casier Mega Image. Unii dintre angajații lanțului de magazine primesc până la 4.600 de lei pe lună

„Ca regulă generală, semnificativ mai mult de jumătate din ceea ce vindem în România, este produs în România. De multe ori e nevoie să importăm produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei, carne câteodată”, spune Răzvan Munteanu.

Mega Image
Mega Image

În ceea ce privește comerțul tradițional din România, se poate observa o scădere, dar cu toate acestea, directorul financiar a menționat că ponderea este mult mai mare față de vestul Europei. Acesta nu a ezitat să spună că se așteaptă la o evoluție în această direcție, în perioada care urmează.

Munteanu a confirmat că, în ultima vreme, clienții sunt mult mai orientați către brandurile proprii ale magazinelor. Acestea sunt regăsite la raft la prețuri mai mici, astfel, românii nu trebuie să scoată prea mult din buzunar pentru a achiziționa bunurile de care au nevoie.

„Clienţii sunt mult mai atenţi la promoţiile oferite. În general, în toată piaţa nu vedem scăderi de volum. Vedem o orientare spre preţuri mai mici, de exemplu brandurile proprii ale retailerilor cresc”, susține Munteanu.

Vezi și: Chipsuri contaminate retrase de la vânzare din toate magazinele Mega Image. Produsul are un conținut ridicat de acrilamidă, o substanță dăunătoare