Știri interne

evoMAG se așteaptă la o creștere de 10% a vânzărilor în Black Friday 2022

21 Oct, 12:47 • Bumbeneci Diana
Black Friday 2022 este gata să aducă o creștere cu minim 10 procente a vânzărilor. Compania este gata să lanseze cele mai bune oferte ale anului.
evoMAG se așteaptă la o creștere de 10% a vânzărilor în Black Friday 2022

evoMAG este gata să organizeze campania de Black Friday 2022. Aceasta va fi organizată în intervalul 28 octombrie – 27 noiembrie, anunță Agerpres.

evoMAG este gata să câștige noi vânzări

Conform companiei, pe parcursul a 4 runde de reduceri, estimează o creștere de 10% a vânzărilor. Anunțul a fost făcut prin intermediul unui comunicat de presă.

Cele mai vândute produse de Black Friday la evoMAG: laptopuri, televizoare, telefoane mobile, componente PC și vehicule electrice”, se menționează în comunicat.

În același timp, magazinul online, care listează produse și în marketplace-urile eMAG, Cel.ro și Elefant.ro, a anunțat recent dublarea portofoliului, la peste 120.000 de produse listate în site.

Mai poți citi: Criza economică provoacă probleme românilor. Cei mai mulți dintre salariați își caută deja al doilea loc de muncă

evoMAG se așteaptă la o creștere de 10% a vânzărilor în Black Friday 2022
evoMAG se așteaptă la o creștere de 10% a vânzărilor în Black Friday 2022

Este o perioadă cu multe provocări pentru toată lumea, în contextul inflației, crizei energetice, războiului de la graniță. La nivelul pieței, ne așteptăm ca, anul acesta, să vedem o decelerare în ritmul de creștere al vânzărilor de Black Friday. Retailerii care vor înregistra vânzări mai mari s-au pregătit pe toate palierele, de la stocuri de produse în trending și investiții în servicii de diferențiere, până la diversificarea canalelor de vânzări. La evoMAG, estimăm o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, față de perioada similară a anului trecut”, a precizat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Conform comunicatului de presă, evoMAG este la ora actuală una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online, vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum doi ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

Ai mai putea citi: Incredibil. Cum a reușit un român să câștige un apartament de 300.000 de lire sterline

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult