FlixBus, compania care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa va lansa primele sale rute interne din România. Noua rețea va conecta 50 de orașe din toate regiunile țării, iar pețurile biletelor vor începe de la 10 lei per sens.
”FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă reţea de autocare interurbane din Europa, lansează primele sale rute interne în România. Noua reţea conectează 50 de oraşe din toate regiunile ţării”, a informat compania.
Prețurile biletelor pornesc de la 9,99 lei per sens și sunt valabile pentru toate rutele interne din rețea, în funcție de momentul rezervării, dar și de disponibilitate.
„Deschiderea reţelei interne FlixBus vine într-un moment-cheie pentru mobilitatea din România. Ne propunem să oferim o alternativă reală la transportul interurban tradiţional, printr-o reţea sigură, digitalizată şi bine conectată, construită împreună cu parteneri locali. Conectăm peste 50 de oraşe şi răspundem nevoii tot mai mari de opţiuni eficiente de călătorie. Ne dorim să contribuim şi la dezvoltarea turismului local, oferind acces facil către destinaţii din întreaga ţară, inclusiv zone mai puţin conectate până acum”, a declarat Adrian Răşoiu, director business development, FlixBus România.
:format(webp):quality(100)/https://www.dailybusiness.ro/wp-content/uploads/2025/07/flixbus-1-1024x576.jpg)
Biletele vor putea fi cumpărate de pe site-ul FlixBus sau din aplicație, din cele peste 1.000 de agenții de turism partenere, precum și din punctele de vânzare Selfpay.
Noile rute interurbane conectează orașe-cheie din toate regiunile țării precum București, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea, Craiova, Arad, Botoșani și Satu Mare, asigurând legături directe între estul, vestul, nordul și sudul României. Astfel, noua rețea internă este interconectată cu rețeaua internațională FlixBus, permițând pasagerilor din orașe ca Iași sau Oradea să ajungă în destinații populare din regiune precum Sofia, Salonic sau Balcic.
Rutele vor fi operate prin parteneriat cu transportatori locali și vor conecta pas cu pas toate marile orașe și principalele destinații turistice din țară.
”Transportul cu autocarul joacă un rol esenţial în dezvoltarea turismului local, conectând oraşe mari cu regiuni mai puţin accesibile prin reţeaua feroviară sau aeriană. Potrivit datelor oficiale publicate de Institutul Naţional de Statistică (INS), aproximativ 37.000 de turişti străini care au vizitat România în 2024 au ales autocarul ca mijloc de transport. Acesta se menţine în top 3 opţiuni preferate pentru deplasările în scop turistic, alături de tren şi avion”, a transmis compania, potrivit News.ro.
În anul 2024, cheltuielile cu transportul turiștilor străini au crescut cu 15,3%, reflectând astfel o cerere în creștere pentru servicii de mobilitate și o nevoie constantă de conectivitate către diverse regiuni turistice din România.