- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Fraudă la Lidl! Unui bărbat i-au dispărut din cont 500 de euro: „S-au făcut două achiziții de 200 de euro și 300 de euro prin Lidl Pay”

13 Jan, 22:18 • Bocioacă Bianca
Un client al lanțului de hipermarketuri Lidl din Germania a trecut printr-o situație neplăcută. Din aplicația Lidl Plus au fost făcute achiziții în valoare de 500 de euro pe care nu le recunoștea.
Fraudă la Lidl! Unui bărbat i-au dispărut din cont 500 de euro: „S-au făcut două achiziții de 200 de euro și 300 de euro prin Lidl Pay”

Prin intermediul aplicației Lidl Plus clienții au posibililtatea de a beneficia de reduceri și produse gratuite. Totodată, chitanțele de numerar pot fi înjlocuite cu o chitanță digitală. Însă, uneori aplicația dă greș. I s-a întâmplat și unui bărbat din Germania a cărui aplicație a fost piratată, dispărându-i din cont suma de 500 de euro.

Acesta a povestit toată problema pe Facebook și i-a avertizat și pe alți clienți Lidl să aibă grijă la ce se întâmplă cu banii din conturile lor. După două achiziții neobișnuite pe care le-a descoperit în contul său bancar, una în valoare de 300 de euro și alta în valoare de 200 de euro, bărbatul a decis să sune la poliție.

Citește și: Kaufland continuă ascensiunea în România! CEO Marco Hoessl: „Considerăm că până în 2025, e loc pentru 200 de hipermarketuri pe piața locală”

„Aplicația mea Lidl Plus a fost piratată și s-au făcut două achiziții de 200 de euro și 300 de euro prin Lidl Pay”, a scris acesta pe Facebook, potrivit ziarulromanesc.de.

Clientul nu este de părere că Lidl se face vinovat de această situație, dar îi îndeamnă pe ceilalți să își protejeze cu atenție datele.

Îndemn oamenii să-și verifice detaliile de acces și numerele lor în aplicație, recomandă bărbatul.

Pentru că a observat la timp ce se întâmplă și a raportat cazul la bancă și la poliție, paguba va fi recuperată.

„M-am plâns la poliție și mi s-a spus că aceasta este o problemă cunoscută cu aplicația Lidl și s-a întâmplat de multe ori înainte”, a mai spus clientul.

Citește și: Cum arată diferența dintre Romania și Moldova! Kaufland deschide peste Prut magazinul numarul 8 în timp ce în Romania rețeaua a depășit 160 de supermarketuri!

Un fost angajat Lidl dezvăluie secretele lanțului de supermarketuri

Potrivit unui documentar ZDF, compania folosește în reclamele sale produsele Bioland pentru a spori încrederea în produsele ecologice de marcă proprie. Fostul șef de marketing de aici a dezvăluit secretele din spatele celebrului supermarket.

Lidl a încheiat un parteneriat cu Bioland în 2019. Compania garantează standarde ecologice ridicate. Potrivit fostului director de marketing, produsele “Bio Organic” sunt făcute în mod deliberat pentru a fi similare din punct de vedere vizual cu produsele Bioland. Supermarketul folosește ambele sigilii ecologice pe propriile produse, astfel încât etichetarea devine confuză. Clienții care nu se uită cu atenție ar recunoaște cu greu diferența și ar crede că achiziționează un produs Bioland.